"האסירים היו מגיעים להפגנה": אמנון אברמוביץ', הפרשן הפוליטי של חדשות 12 אמר הערב (שלישי), בהתייחסו להפגנת התמיכה בבנימין נתניהו שמתרחשת במוזיאון תל אביב: "למעשה זו הפגנה נגד המשטרה, נגד הפרקליטות ונגד רשויות האכיפה. כמה אסירים פליליים נמצאים בבתי הסוהר בארץ? כ-9,500. אם השב"ס היה נותן הערב חופש לאותם אסירים, רובם החלקי אם לא המוחלט היה מגיע להפגנה הזו הערב. הרוב הזה היה מפגין נגד הפרקליטות, נגד המשטרה ונגד מערכת המשפט. זאת ההפגנה. חוץ מהנתון הזה כל אמירה נוספת מיותרת".

כזכור, זוהי רק התבטאות אחת בקרב עוין ומתוקשר בין הפרשן לראש הממשלה. לפני כחודש אברמוביץ' ועודד בן עמי הביעו את תקוותם לסיום שלטונו של נתניהו במסגרת התוכנית "שש עם" בחדשות 12. בסיום אחד האייטמים שהגיש אברמוביץ' בתוכנית של המגיש עודד בן עמי, אמר הפרשן הפוליטי: "כל מי שמודיע כי הוא יתמודד מול נתניהו, לאחר עידן נתניהו, היה רוצה שעידן נתניהו סוף סוף יגיע לקיצו".



מגיש "שש" המשיך וענה לאברמוביץ' במילים: "'בעגלא ובזמן קריב', אתה אומר'". הפרשן הפוליטי השיב: "בעגלא ובזמן קריב, ואמרו אמן", ובן עמי השלים אותו במילה "אמן". מאוחר יותר, השניים הביעו התנצלות על ההתבטאות.



במפלגת הליכוד לא פספסו את העקיצה ומיהרו להגיב בטוויטר לדברים: "אמנון אברמוביץ׳ ועודד בן עמי אפילו לא מנסים להסתיר את שנאתם לראש הממשלה נתניהו - ואומרים עליו היום קדיש בשידור חי. תארו לכם מה היה קורה אם מישהו מהימין היה אומר קדיש על אחד ממנהיגי השמאל. אפילו בושה כבר אין להם".