מנהיג מפלגת הלייבור הבריטית, ג'רמי קורבין, סירב להתנצל בפני הקהילה היהודית בבריטניה לאחר ביקורת מצד הרב הראשי של בריטניה על התמודדות המפלגה עם טענות אנטישמיות. בראיון ל- BBC, נשאל מנהיג הלייבור ארבע פעמים אם הוא מעוניין להתנצל, אך רק השיב כי ממשלתו תגן על "כל קהילה מפני התעללות".
"מה שאני אומר זה שאני נחוש שהחברה שלנו תהיה בטוחה לכל האנשים, בעלי כל האמונות", אמר קורבין, "הממשלה שלנו תגן על כל הקהילות מפני פגיעות בהן ברחובות, ברכבות או בכל מקום אחר". 

 


את הדברים אמר קורבין בתגובה לשאלות על דברי הרב הראשי של בריטניה, אפרים מירוויס, שטען כי "רעל חדש - שהוכרז מלמעלה - השתרש בלייבור". "השאלה שנשאלת כעת היא: מה יקרה ליהודים בבריטניה אם מפלגת הלייבור תקים את הממשלה הבאה? חרדה זו תגובה מוצדקת", כתב מירוויס בטור דעה שפרסם השבוע. לדבריו, תגובת הנהגת המפלגה כאשר תומכיהם סילקו מחוקקים, חברים ואנשי צוות משורות הלייבור בגין ביקורת על אמירות אנטי-יהודית, הייתה "לא מספקת" והוא טוען כי המפלגה לא עשתה כל שביכולתה כדי לחקור את כל המקרים המטרידים."זה כישלון לראות את זה כבעיה אנושית ולא כזו פוליטית. זה כישלון של תרבות. זה כישלון של מנהיגות. רעל חדש שהוכרז מלמעלה והשתרש בכל מפלגת הלייבור". 
בעקבות הראיון של קורבין אמרה חברת הלייבור ניה גריפית, כי על קורבין להתנצל, והוסיפה: "עלינו להתנצל בפני עמיתינו במפלגה  ובפני כלל הקהילה היהודית".