תושבת אשקלון, רעות שפילמן דרייר, תיעדה הלילה את שלושת ילדיה שיצאו מבוהלים למקלט, כשהופעלה אזעקה בעירם. בתיעוד נראים ילדיה של רעות כשהם לא רוצים לחזור לביתם מהמרחב המוגן. "לא נעים להיות בבית", אמרו בבכי.



שפילמן דרייר סיפרה היום (רביעי) לכאן 11: "התחושות הן של חרדה ותסכול בנוגע להשלמה עם המצב הזה. הטפטופים האלה, מקבלים את זה כמצב הגיוני ולגיטימי שאפשר להחליק עליו. אז לא, זה לא הגיוני, והילדים פה חיים פה בחרדה, ואי אפשר לקבל את זה. אי אפשר להתייחס לאזעקות באשקלון ובדרום כאל משהו שונה ממרכז הארץ. הילדים לא בעלי כוחות על, והם זקוקים לפתרון לבעיה".

עוד הוסיפה האם: "התמונות מדברות בעד עצמן, זה היה 20-30 דקות אחרי תחילת האזעקה. הם לא רצו לצאת מהמקלט. לא נעים לי להגיד, אבל עד שלא התחלתי לדבר עם הבת שלי על נושאים אחרים, כמו מה נזמין מאמזון, לא הצלחתי להסית את הנושא. חרדה, אי אפשר לייפות את זה".

כזכור, בעקבות שני השיגורים אמש מרצועת עזה לעבר העוטף, במהלך הלילה תקפו מטוסי קרב של צה"ל מספר יעדי טרור של ארגון חמאס בדרום הרצועה, בהם אתר לייצור אמצעי לחימה. ארגון הטרור חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה וממנה והוא יישא בהשלכות לפעולות כנגד אזרחי ישראל", נכתב בהודעה. בהמשך הלילה פרסם צה"ל הודעה על תקיפות של יעדים נוספים, בהם תשתית תת-קרקע. בנט, הגיב בציוץ בטוויטר לירי ואמר כי "דין טיל שלא פגע כטיל שפגע. מי שיורה - חוטף".