תלמיד תיכון כבן 16 נעצר היום (רביעי) בחשד לתקיפת מנהלת בית ספר בבאר שבע. מתחקור שוטרים חוקרי נוער שהגיעו למקום, עלה החשד כי התלמיד תקף את מנהלת בית הספר וגרם לה לחבלות. הוא נמלט מהמוסד החינוכי לאחר האירוע, אותר במהלך סריקות נרחבות שבוצעו - ונעצר. 
מחקירה מהירה של הבלשים עלה החשד לפיו מנהלת בית הספר זיהתה את התלמיד כשהוא על גג אחד המבנים, מחבל במערכת המצלמות במקום. המנהלת יצאה מחדרה, פנתה אל התלמיד והורתה לרדת מיד מהגג ולהתלוות אליה. בעודם צועדים בחצר בית הספר, ולאחר שזו יצרה קשר עם אחד מהוריו ודיווחה לו על האירוע, החל התלמיד על פי הטענות לתקוף את המנהלת באגרופים וזאת כשהיא מנסה לגונן על עצמה. המנהלת נחבלה בגפיה ובפלג גופה העליון.
מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה כל חשד לתקיפת סגל חינוכי ופועלת בנחישות לאיתור חשודים, חקירת מעורבותם והרחקתם מהמרחב הציבורי". 

ממשרד החינוך נמסר בתגובה לאירוע: "במשרד החינוך רואים בחומרה רבה את האירוע ואומרים כי מדובר בחציית קו אדום, שאין להשלים עמו. עוד אמרו כי אין בכוונת המשרד לעבור לסדר היום וכי הוא יפעל למצות את ההליך המשמעתי מול התלמיד הפוגע. יצויין כי האירוע מטופל ומלווה גם על ידי גורמי האכיפה. אשר למנהלת, המשרד מלווה אותה מקרוב, מעניק לה תמיכה ויעמיד לרשותה את המענים הנדרשים".