מחוה לפוטין? נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, פרסם היום (רביעי) ציוץ בחשבון בהטוויטר שלו בו הוא נראה בלבוש בבגדי איגרוף הלקוחים מהסרט "רוקי" עם סילבסטר סטאלון. האם מדובר במחווה למקבילו הרוסי? שכן, פעמים רבות נוהג לפרסם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, תמונות שלו עצמו בלי חולצה.



פוטין בלי חולצה. צילום מסך
פוטין בלי חולצה. צילום מסך



מערכת היחסים של השניים חוותה עליות ומורדות כאשר טראמפ האשים את מקבילו הרוסי בנסיונות לשבש את מערכת הבחירות ב2016. גורמי ביטחון בארצות הברית מעריכים כי נסיונות מסוג זה עלולים להתרחש פעם נוספת. לאחרונה נפגשו השניים בוועידת 20 המדינות המתועשות ביפן, בה הזהיר טראמפ את פוטין לא להתערב בבחירות לנשיאות בארצו ב-2020. כתבים שאלו את הנשיא האמריקאי אם יגיד לרוסיה לא להתערב בבחירות. "כן, כמובן שאעשה זאת. אל תתערב בבחירות, בבקשה. אל תתערב בבחירות", אמר טראמפ בעודו מחייך ומנופף באצבעו. פוטין הגיב בצחקוק כאשר תורגמו לו הדברים. 





הפגישה בין שני המנהיגים בוועידת ה-G20 הייתה הראשונה מאז שהתובע המיוחד רוברט מולר סיים את חקירתו בת 22 החודשים בנוגע למעורבות הרוסית בבחירות לנשיאות 2016. החקירה קבעה כי לא הייתה מזימה בין קמפיין טראמפ לבין ממשלת רוסיה. 



דונלד טראמפ וולדימיר פוטין. צילום: רויטרס
דונלד טראמפ וולדימיר פוטין. צילום: רויטרס