פרקליט המדינה לשעבר, משה לדור, תקף הבוקר (חמישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו וטען כי הוא מוביל מסע הסתה נגד מערכת אכיפת החוק. "ההפיכה השלטונית היחידה שכל אדם הגון מבחין בה היא ההפיכה שרה"מ מבצע נגד מערכת אכיפת החוק. יש פה מסע הסתה, פייק ניוז", אמר לדור לכאן ב'. 
לדור, שהגיש בעבר כתב אישום נגד ראש הממשלה אולמרט, התייחס בנוסף להפגנת התמיכה שלשום בנתניהו ואמר כי מדובר ב"ביטויים אספסופיים שכמותם לא נשמעו "לא העלנו על דעתנו שהם אפשריים בישראל, המתקפה מונהגת על ידי נתניהו".

עוד הוסיף לדור: "זה מופרך לחלוטין לייחס כאלה דברים לאותה מערכת, שפעלה בזהירות אין קץ והחליטה בסופו של דבר על כתב אישום. בתיקי 1000 ו-2000 ישנן שאלות בקשר להנחות שקיבל דווקא ראש הממשלה. הרצון להיזהר בקבלת ההחלטות לאורך כל הדרך הביא לכך שההפך מהכבדה וניסיון לפעול כנגדו יצא לפועל. היועמ"ש רצה ללכת על משהו בטוח ולא להסתכן בחשש שיהיה אפשרי לשכנע שופטים אחרת".

"מסע הסתה". לדור. צילום: נתי שוחט, פלאש 90
על תיק 2000 אמר לדור: "אין אדם שיגיד שהפיכת הסיקור בעיתון המוביל בישראל לסיקור אוהד לקראת מערכות בחירות איננו עניין. יש למישהו סיבה לחשוב שזו לא טובת הנאה מופלגת?"

"אין אדם בשר ודם שיכול לנהל את מדינת ישראל וגם לנהל משפט כזה במקביל. בכל החלטה או בכל עניין האינטרס ישפיע. הוא פוגע בניגוד עניינים משווע ופוגע במערכת עליה הוא מופקד. העיתוי הנוכחי הוא בכלל לא כזה שניתן אמון בראש הממשלה באופן ישיר מאחר ואנחנו נמצאים בממשלת מעבר. אסור שהוא ימשיך את תפקידו. איש מהשרים עדיין לא אמר מה הוא חושב על כתב האישום, הם לא עושים זאת כי הם מפחדים. הם לא ממלאים את תפקידם וצריכים להתבייש", הוסיף פרקליט המדינה לשעבר וציין בנוגע למינו אמיר אוחנה לשר המשפטים: "שר המשפטים מונה כחלק מהקמפיין של ראש הממשלה ולהצליח להשתלט על התודעה נגד הפרקליטות. השר הזה בעצם יוצר לרסק את אמון הציבור בפרקליטות, הוא משרת בדיוק את אותם המסרים של נתניהו. הביקורת שהוא משמיע חסרת שחר לחלוטין. כשהוא הגיע למשרד הוא כלל לא ניסה לברר את הדברים ולשפר את הדברים".