יבואנית מותגי הטכנולוגיה Benda השיקה בישראל את ה-RoboMaster S1, הרובוט הקרקעי הראשון של חברת DJI, המוכרת מתחום הרחפנים האזרחיים וטכנולוגיית הדמיה אווירית ועתה חלוצה בתחום הרובוטיקה.



ה-S1 מוגדר כרובוט לימודי שאמור לסייע בהרחבת האופקים בתחומי התכנות, מתמטיקה, פיזיקה, ואפילו במיומנויות של מוטוריקה עדינה. המוצר אינו מגיע מוכן לשימוש אלא מאתגר את המשתמשים עשרות חלקים, ברגים ומודולים וחוברת הוראות מפורטת, משמשים כמשחק המקדים המהווה את הדור הבא של משחקי הלגו



המשחק מיועד בראש וראשונה עבור מתכנתים צעירים או חדשים לחלוטין הכולל מדריך אינטראקטיבי להיכרות עם עולם התכנות, שיאפשר ללמוד את הבסיס ולהתפתח משם על ידי השלמת משימות שונות. בעזרת פונקציות שונות שניתן לתכנת בבלוקים או לשלוף מהמאגר הקיים, הרובוט יודע לנסוע במסלול שציירתם לו פיזית על הרצפה, או לזהות יותר מ-44 סימנים ויזואליים שונים, לעקוב אחרי בני אדם בנסיעה, להגיב למחוות כמו מחיאת כף ועוד.



"הרובומאסטר מדגיש בבירור את העליונות הטכנולוגית של חברת DJI על פני מתחרים בעולם, ומדגיש את החזון של החברה להקנות יכולות אלה לכלל הצרכנים של המותג בארץ ובעולם. בנדא תמשיך להקדים את שאר מדינות אירופה ולהביא לצרכן הישראלי את המוצרים הנחשקים ביותר במעמד השקתם העולמית", הדגיש פול גלנד, סמנ"כל שיווק בנדא מגנטיק.



צילום: יח"צ



לאחר שסיימתם להרכיב את הטנק שלכם, השלב הבא הוא לעשות בו שימוש במלחמת רובוטים, ענף שתופס תאוצה בשנים האחרונות. באמצעות אפליקציה ייעודית, תוכלו לשלוט בטנק ולהתחיל בקרב הרובוטים הביתי שלכם: קרן אינפרה אדומה, למשחקי AR או לקרבות מול רובומאסטרס אחרים ולצידו חימוש פיזי של כדורי ג'ל.



הטנק חמוש ב-6 חיישנים שיודעים לזהות מתי הוא נפגע מאש של טנקים אחרים בין אם היא וירטואלית או חיה. הרובוט מצויד במצלמה כך שתוכלו לצלם סרטונים חלקים או לראות את כל המתרחש בעיניי הרובוט באפליקציה בלי רעידות מעיקות


בנוסף, בשימוש במצלמת ה-FPV וטכנולוגית ראיית מכונה, ה-S1 יכול לזהות חפצים שונים באופן אוטומטי, לזהות ולהגיב לצלילים ולקלוט אותות מיחידות S1 אחרות. יחידת העיבוד המרכזי העוצמתית וכבל CAN-bus באיכות תעשייתית מאפשרים לו לעבד כמויות גדולות של נתונים, תוך שמירה על אות שידור יציב גם בעת ביצוע מספר מטלות. ביחד עם המנוע נטול המברשת הייעודי שלו, ל-S1 ארבעה גלגלי Mecanum, הנפוצים בעיקר ברובוטים תחרותיים, כאל אחד עם 12 רולרים המאפשרים תנועה רב כיוונית ושליטה מדויקת בעת התפעול.



במקביל לרובוט השיקה החברה את DJI Mavic Mini, רחפן מתקפל קל משקל המיועד לשמש כ-FlyCam יומיומי. במשקל של 249 גרם בלבד, ה-Mavic Mini מתבסס על החידושים הטכנולוגיים המוצעים בסדרת רחפני Mavic המתקפלים, החל ב-Mavic Pro המקורי, דרך ה-Mavic Air וה-Mavic 2 כדי לארוז תכונות רחפן מקצועיות במסגרת הקלה ביותר.


היכולת הזו מציבה את ה-Mavic Mini בקטגוריית הרחפנים הבטוחה ביותר אשר באזורים רבים, פוטרת מתקנות אשר חלות על רחפנים אחרים וכבדים יותר עם זאת יודגש כי על מטיסי הרחפן להכיר ולפעול באחריות בעת הטסת הרחפן ומומלץ להישמע לתקנות בישראל.