מורה בבית ספר תיכון "ראונד רוק" בטקסס, הואשמה לכאורה בביצוע מין אוראלי בתלמיד בכיתתה וכן בשליחת הודעות זימה לטלפון הנייד של אותו תלמיד.



לאחר שהשמועות על מעשיה החלו לצוף על פני השטח, רנדי צ'ברריה (36), שבשנה שעברה זכתה בתואר "המורה של השנה" בבית הספר בו היא מלמדת, התפטרה והסגירה עצמה למשטרה, שם טענו כי הודעות הטקסט ששלחה המורה לתלמידה, תומכות בטענות על יחסים בלתי הולמים בין השניים. לפי התלמיד, צ'ברריה ביצעה בו מין אוראלי פעמיים בחודש אוקטובר האחרון.



מנהל בית-ספר התיכון, מאט גרוף, אמר כי המורה אינה רשאית לחזור לקמפוס וטען כי צ'ברריה עצמה בחרה לעזוב לפני שהשמועות החלו להתפשט. ביום שלישי האחרון צ'ברריה הגיעה עצמאית לבית המעצר במחוז ווילאמסון, אך שוחררה בגלל עיכוב ביורוקרטי לביתה.



כאמור, במאי 2018 זכתה צ'ברריה בתואר "המורה של השנה" וגם יזמה פרויקט "אמץ ילד" בקהילה המקומית, במסגרתו תלמידי התיכון "מאמצים" תלמידי בית-ספר יסודי שצריכים עזרה ותמיכה חברתית. בזמן קבלת התואר "המורה של השנה", אמרה צ'ברריה: "אני מקווה שהתלמידים שלי יצאו מהשיעורים שלי כשהם חושבים על דרכים לעשות שינוי בקהילה ולהשפיע לטובה על חיים של אחרים".



יש לציין כי צ'ברריה עברה בדיקת רקע במחלקה לביטחון הציבור בטקסס, לפני שהיא נשכרה לעבוד כמורה. סוכנות החינוך בטקסס דווחה כי כמות המקרים של יחסים בלתי הולמים בין תלמידים למורים נמצאת בעלייה - 442 מקרים בין השנים 2018-2019, לעומת 429 ו-302 בשנים קודמות.