לאור הביקוש הגבוה לתחבורה ציבורית בשבת במטרופולין תל אביב תוגבר בסוף השבוע הזה מערך ההסעות בליל שבת ובשבת. מדובר בהגדלת התדירות ובתוספת של עשרות מיניבוסים ואוטובוסים בקווי השירות. גם בשבת הזו נרשם ביקוש גבוה והאוטובוסים שתגברו את המערך התמלאו עד אפס מקום גם הם. בניגוד לשבוע שעבר, לא נרשמו תקלות מיוחדות

בסוף השבוע שעבר השתמשו יותר מ־10,000 נוסעים במערך ההיסעים ללא תשלום, שפעל במרחב תל אביב, גבעתיים, רמת השרון וקריית אונו. 45 המיניבוסים שביצעו כ־650 נסיעות ועברו בכ־500 תחנות, לא עמדו בביקוש ונוסעים רבים נאלצו להמתין בתחנות זמן ממושך. על פי לקחים שהפיקו העיריות המשתתפות במיזם, הוחלט שמערך ההיסעים יופעל היום בין השעות 17:00 עד 2:00. מחר ייצאו ההסעות כל 20 דקות, במקום חצי שעה, בקווים 705, 707, 708 ו־709.

צילום: אבשלום ששוני


צילום: אבשלום ששוני


קו 710 הנוסע בין קריית אונו לתל אביב יצא בתדירות של כל 30 דקות, אך במקום המיניבוסים בני 19 המקומות בלבד, הופעלו אוטובוסים בעלי 52 מקומות ישיבה.

בינתיים נעשים ניסיונות לצרף רשויות נוספות למיזם. רמת גן, שהודיעה על המשך הפעלה נפרדת ועצמאית של מערך ה"סבבוס", תחדש את הפעילות עד סוף דצמבר ותוציא במקביל קווי היסעים לאירועים מיוחדים, כמו למשחקי כדורגל אטרקטיביים.