11 יום בלבד נותרו עד להכרזה על פיזור הכנסת ולהליכה לבחירות נוספות: צוותי משא ומתן של הליכוד וכחול לבן קבעו פגישה נוספת שתתקיים מחר בשעה 13:00 בכנסת. הפגישה נקבעה לבקשת יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין.



כזכור, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן האשים שלשום, בראיון שנתן לכלי התקשורת בשפה הרוסית, נוכח האפשרות שייערכו בחירות נוספות בקרוב, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו סירב ללחוץ על החרדים להגמיש את עמדותיהם ומנע מישראל ביתנו כניסה לקואליציית ימין בת 63 חברים. "בכל המגעים שלנו עם נציגי הליכוד והמפלגות החרדיות הבהרנו כי קיימת חבילת מינימום של דרישות שממנה ישראל ביתנו לא תרד מילימטר", הדגיש ליברמן. בין דרישות מפלגתו שציין ליברמן היו אישור חוק הגיוס כפי שהועבר בכנסת בקריאה ראשונה, ביטול חוק המרכולים, גיור על ידי רבני ערים ללא פיקוח של הרבנות הראשית, נישואים אזרחיים לכולם וללא מגבלות וכן אישור ומימוש מתווה הכותל. לדבריו, המגעים התקיימו לאחר הבחירות והופסקו לפני כמה שבועות, ללא תוצאות.

בתוך כך, סקר חדש שנעשה עבור "מעריב־סופהשבוע" מגלה כי בתוך הליכוד מתרחש קרב צמוד על תמיכת הציבור בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין יריבו גדעון סער: 33 מנדטים לליכוד בראשות נתניהו לעומת 31 מנדטים אם סער יעמוד בראשה. לפי סקר מנדטים של מכון סמית, בניהולו של רפי סמית, עם נתניהו בראשות הליכוד, כחול לבן שומרת על כוחה כמפלגה הגדולה ביותר עם 35 מנדטים, עלייה ב־2 מנדטים לעומת הכנסת הנוכחית, בעוד הליכוד מקבלת 33 מנדטים, עלייה של מנדט לעומת הכנסת הנוכחית, וזאת למרות כתבי האישום נגדו.
 

שאר המפלגות: הרשימה המשותפת - 13, ש"ס - 8, ישראל ביתנו - 8, יהדות התורה - 7, הימין החדש (שקד ובנט) - 6, העבודה־גשר - 5, המחנה הדמוקרטי - 5 ואילו איחוד הימין (הבית היהודי והאיחוד הלאומי) תהיה על גבול אחוז החסימה. בחלופה השנייה, שבה ח"כ גדעון סער מוביל את הליכוד, הייתה המפלגה זוכה ב־31 מנדטים, שניים פחות מנתניהו. גם בתסריט הזה כחול לבן הייתה מקבלת 35 מנדטים.
 
שאר המפלגות: הרשימה המשותפת - 13, ש"ס - 8, יהדות התורה - 7, ישראל ביתנו - 7, הימין החדש (בנט ושקד) - 6, איחוד הימין (הבית היהודי והאיחוד הלאומי) - 4, העבודה־גשר – 5, המחנה הדמוקרטי - 4. ולפי חלוקה לגושים: כשנתניהו בראשות הליכוד, מקבל גוש הימין 54 מנדטים, גוש המרכז־שמאל־הרשימה המשותפת - 58 מנדטים, ליברמן - 8 מנדטים.כשסער מוביל את הליכוד, עולה גוש הימין ב־2 מנדטים ל־56, גוש המרכז־שמאל־המשותפת יורד במנדט ל־57 מנדטים וליברמן יורד במנדט ל־7.