מבקר תנועת הליכוד, שי גלילי, קיבל את טענותיו של ח"כ גדעון סער בדבר שימוש במקורות הרשמיים של המפלגה, כגון הודעות דובר וסקרים, כנגדו ולטובת ראש הממשלה, בנימין נתניהו. גלילי התריע כי מי מעובדי המפלגה שיפעל כך בעתיד-ייענש.



"על כן, בשלב זה ניתן לראות, כי כלל עובדי המפלגה יונחו שלא לפעול לטובת צד כזה או אחר. במסגרת מחלוקות פנימיות במפלגה, ושלא לפעול לקידום ענייניו של מועמד עתידי בגדרי הבחירות המקדימות הקרובות (תוך חובתם להישמר אובייקטיביים), לרבות בדרך של איסור על עריכת סקרים לטובת מועמד עתידי כזה או אחר ו/או על פרסום הודעות מטעם דובר המפלגה המשרתות מועמד זה", כתב גלילי בהחלטתו.

"ככל שמי מעובדי המפלגה לא יקיים את תוכן ההנחיה האמורה, אנקוט ואפעל בכל האמצעים הביקורתיים שהוראת החוקה מעמידה לרשותי, כדי לעמוד וליישם את כללי המנהל התקין במפלגה", הוסיף גלילי.

כזכור, בשבוע שעבר, לאחר שסער הכריז את רצונו להתמודד מול נתניהו בפריימריז לראשות המפלגה, פרסם הליכוד הודעה רשמית בה נכתב: "מצער לראות שבזמן שראש הממשלה נתניהו שומר על ביטחון ישראל בכל החזיתות ופועל לשמר את שלטון הליכוד, גדעון סער כהרגלו מגלה אפס נאמנות ומקסימום חתרנות".