כידוע לכולנו זו תקופה של אי־ודאות בארץ. אף אחד לא מצליח לנחש מה יקרה, משפטנים נדרשים לפרש חוקים כדי לנסות לפזר את הערפל ולתת לנו תשובה ברורה: לאן אנו הולכים, ולמה. הוורטיגו שהמדינה נמצאת בו משליך גם על שאר תחומי החיים, והאדם שניצב מול העיתון/הפיד/החדשות/בפינת הקפה בעבודה נבוך ועמוס בשאלות שאינו יודע איך להתמודד איתן. 
 
בדיוק לשם כך ריכזתי עבורכם את 100 השאלות שכל ישראלי צריך לשאול את עצמו בימים כאוטיים אלה. 
 
איך יודעים מתי אוטובוס השבת מגיע, וכיצד אפשר לחזור איתו? ובכלל - לאן אוטובוס השבת נעלם כשהשבוע מתחיל? האם הכתבת הנמרצת עמליה דואק רק עכשיו גילתה את התופעה התחבורתית המעיקה שנקראת "פקק"? אחרת, איך אפשר להסביר את קריאות התימהון שלה מתוך רכבים זוחלים בנתיב נסיעה חסום - "וואו, מה זה? לגמרי עומדים", "שבע דקות ולא זזנו סנטימטר", "וואו, עוד לא יצאנו מפתח תקווה וכבר עברו 12 דקות!". לאנשים לוקח לפעמים חיים שלמים לצאת מפתח תקווה, וחכי עד שתגלי את עולם התורים בבתי חולים ואת זמן ההמתנה למשלוחים שמגיעים דרך דואר ישראל. 

מה זה בכלל סרטן בזרת של הרגל? והאם לאצבעות של הרגליים קוראים בשמות כמו לאצבעות של הידיים, או שכולן בהונות? האם למעיין אדם יש מודעות עצמית, ואם כן, עוד כמה פעמים היא תתראיין בבכי על זה שהיא נפרדה מחבר שלה? האם הזמר ישראל בר־און ממש סובל ממחלת המאניה דיפרסיה והאם הוא קצת נהנה מהחשיפה המחודשת? 
 
מעקב אחר שגרת יומו של יגאל עמיר מגלה שהוא יכול לשוחח בטלפון, הוא מתעמל, מתפלל, מאזין לאקטואליה ברדיו ואפילו בורר בין עבריינים, שזה אחלה, אבל למה רק עכשיו נזכרתם לעקוב אחרי שגרת יומו של יגאל עמיר? זה לא מאוחר מדי? 
 
ואם באמת להיטלר היה פייסבוק - כמו שאמר סשה ברון כהן - והוא היה כותב פוסט על הפתרון הסופי לבעיית היהודים, אז במקום לייק עם האצבע היו עושים לו מועל יד? 
 
למה בעצם אי אפשר לאחוז במקל בשני קצותיו, מה אם הוא מקל ממש קצר? מי הפראייר שילך לראות את הסרט "האירי" בקולנוע אם הוא כבר משודר בנטפליקס? ומי הפראייר שעושה מינוי לנטפליקס אם אפשר להיכנס עם שם וססמה של מישהו אחר? 
 
כל כך הרבה מדברים על קץ הדמוקרטיה, שממש עושה חשק שהקץ יגיע כבר. זה באמת היה נחוץ למישהו לדעת שאפי בן ישראל מ"פרפר נחמד" לא עושה סקס כבר המון שנים? ואם כבר, לא שווה לבדוק את הרגלי המין של כל כוכבי ילדותנו? למשל, מה בדיוק היה הסיפור של גבי אנד דבי, ואיזה תפקיד היה למג'יק סטיק? 
 
האם התנועה לאיכות השלטון מחזיקה חנייה קבועה בחניון של בג"ץ או שהם משלמים על חנייה לפי שעה על כל עתירה? איך אפשר לדעת אם המשבר בהבימה הוא אמיתי או שהם סתם עושים הצגות שם? ואם הכל כל כך אמיתי - אז איך זה שב"כוכב נולד" המסך עולה בדיוק ברגע שהשיר מגיע לשיא? והאם אסי ורותם מתבלבלים בין מי שבא ל"נינג'ה" לבין האודישנים של "כוכב נולד" ושואלים את המתמודד: אז אתה מושפע משלמה ארצי, שזה מעולה, אבל בוא נראה אותך עובר את הסטפר? 
 
אם אכן תהיה מלחמת אחים, נצליח להכריע בפעם הראשונה או שנצטרך סיבוב שני ושלישי? ואיך גדעון סער, שאין לו רישיון נהיגה, רוצה להיות ראש ממשלה? איך הוא יצליח להנהיג מדינה, אם הוא לא רשאי להנהיג מכונית? 
 
האם אדם יכול להיחשב מסורתי ושומר מצוות אם הוא לא רכש דבר בבלאק פריידי וגם לא בסייבר מנדיי? מדוע נפתלי בנט, שמקפיד להופיע עם הצעצועים החדשים שלו - משקפת, מפה, מבט חמור סבר ואיומים לכל עבר - לא קנה לעצמו גם יוניקלו להשלמת הסט? 
 
למי שמעוניין, איפה אפשר לשמוע קריאות פוליטיות מעניינות נוספות של השחקן רון שחר? מה עושים עכשיו כל האנשים מאחורי %0.6 רייטינג, שהתרגלו לראות את ליהיא ונעמה ביום שישי בערב?