11 שנים לאחר שאיבד את הוריו בפיגוע אכזרי במומבאי, חגג הערב (ראשון) מוישי הולצברג בר מצווה בכפר חב"ד. ראש הממשלה, בנימין נתניהו ורעייתו כיבדו בנוכחתם, יחד עם בני משפחה, אישי ציבור ואורחים רבים אחרים.

"אנחנו יודעים שמתוך הטרגדיה הזאת יש חיים, יש תקומה ויש מצוות. אתה בא עכשיו עם האהבה של כל עם ישראל, כל אזרחי ישראל ורבים רבים מחוץ לישראל", אמר ראש הממשלה נתניהו, והוסיף "אני רוצה לאחל לך שתהיה בן נאמן לעמך, לארצך ולמשפחתך, ושתמשיך בחיים טובים ומאושרים. מזל טוב מוישי!".



 

הגב' שרה נתניהו: "מזל טוב מוישי. אנחנו יודעים שעברת אסון גדול בגיל שנתיים. בעצם מגיל שנתיים אתה נלחם יום יום להמשיך את החיים. אבל אתה עטוף בהרבה אהבה של הסבים, הסבתות והמשפחה שלך. כל עם ישראל אתכם".

מוישי הולצברג איבד את שני הוריו, השליחים גבריאל נח הולצברג ואשתו רבקה לבית שמעון ויהודית רוזנברג, ב-26 בנובמבר 2008 בבית חב"ד במומבאי כאשר נרצחו על ידי טרוריסטים. המחבלים חוסלו במתקפה של צבא הודו. בבית חב"ד מתגלות שש גופות, בהן גם הוריו של מוישי ולצידם עוד שלושה ישראלים, בן ציון קרומן, אריה לייבוש טייטלבאום, יוכבד אורפז – ונורמה רבינוביץ', יהודייה מקסיקנית שעמדה לעלות לארץ.

לפני כשנה הצטרף מוישי לראש הממשלה בביקורו בהודו ושם נפגש עם ראשת ממשלת הודו, נרנדה מודי. מוישי סיפר כי הוא מתגעגע להודו, והסביר: "אני מקווה שאוכל לחזור לבקר את מומבאי וכשאהיה מבוגר גם אגור שם ואנהל מחדש את בית חב"ד במקום". מודי אמר כי המדינה פתוחה לפניו. הילד מוישי בא בליווי הסבים והסבתות: הורי אביו נחמן ופרידה הולצברג, והורי אימו שמעון ויהודית רוזנברג, וביחד עם סנדרה שהייתה המטפלת שלו בהודו ובאה עמו ארצה.