יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, אמר היום (שני) בישיבת סיעתו כי "ראש הממשלה לא ביקש חסינות, ואם הוא ילך במסלול הנבצרות, אי אפשר יהיה לבקש חסינות". "אנחנו רוצים רק ממשלת אחדות", הבהיר ליברמן בפתח דבריו. "מה שאנחנו רואים בליכוד ובכחול לבן זה רק משחק האשמות. 
 
"הנושא של החתימות זה עוד אבן שאנחנו מנסים להפוך. רק לא נמשוך זמן סתם: אם נבין ששתי המפלגות לא רוצות ממשלת אחדות, לא נחתום ולא נבזבז זמן. הדבר הכי נוח מבחינתנו היה להצטרף לממשלה צרה, גם עם נתניהו, גם עם גנץ".
הוא הסביר כי "הייתי מקבל הכל, כולל תפקיד סגן רה"מ. לא הלכנו על זה כי מדינת ישראל זקוקה רק לממשלת אחדות. לכן אני אמשיך במאמציי, אקיים עוד עשרות פגישות. אם לא נמצה כל מאמץ אפשרי השבוע - אז כנראה נלך לבחירות".

בתוך כך, יו"ר ישראל ביתנו גם תקף בחריפות את יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, על אמירתו אמש כנגד העולים מברית המועצות ש"לא עובדים ולא משלמים מיסים", ואמר כי "מעולם לא שמעתי אמירה כזאת אנטישמית כמו האמירה של דרעי בעמוד הפייסבוק שלו. שליברמן דרש שני מיליארד שקלים עבור הפנסיונרים מברית המועצות שלא עובדים. זה שקר. דרשנו עבור כל הגמלאים. גם אמירתו של דרעי על כך שספק אם נשארו יהודים בחבר העמים - גזענית ואנטישמית".