אביה של אמבר הרד, זוגתו לשעבר של ג'וני דפ, איים לירות בשחקן ההוליוודי. על פי עדויות של דיוויד קילאקי, בעל מוסך שנהג לעבוד עבור הזוג, נחשף כי קילאקי שמע את אביה של הרד אומר: "ג'וני יראה את הסוף שלו".



עדויותיו של קילאקי נחשפו בביהמ"ש, ובהן נטען כי אמבר הרד, נהגה להתעלל בכוכב ההוליוודי. עוד טוען קילאקי, כי הרד ואביה התנהגו כלפי דפ בעוינות, וזאת לאחר שהבהיר להם שעליהם להתחיל לשלם בעצמם על תיקוני הרכבים היוקרתיים של הזוג לשעבר, וכי לא יוכלו לעשות זאת על חשבון דפ.



לאחר שקילאקי סיים להעיד, עורך דינו של דפ אמר בבית המשפט כי עדותו מוכיחה שאמבר האשימה את השחקן בהתעללות מסיבות כלכליות: "כסף הוא הסיבה לכך שאמבר הרד האשימה את מר דפ בהתעללות, כסף הוא הסיבה בגללה אבא של אמבר הרד איים להרוג את ג'וני דפ".



דפ תובע את הרד בסכום של 50 מיליון דולר, וטען כי הרד משמיצה אותו בכך שכתבה בעיתון "וושינגטון פוסט" כי היא ניצולה ממה שהגדירה "אלימות במשפחה". בנוסף תיעדה הרד את השחקן מאבד עשתונות בביתו, לאחר ששתה משקאות אלכוהוליים. בשנת 2016 הכוכב ההוליוודי קיבל מהרד בקשה לגירושים בטענה שבמהלך התקופה הקצרה שחיו יחד, דפ נהג בה באלימות מילולית ופיזית, כשרוב הזמן היה תחת השפעת סמים ואלכוהול.