אל"מ (מיל') אביעזר סגל מונה למנכ"ל החדש של ארגון WorldORT־קדימה מדע, הזרוע הישראלית של ארגון החינוך היהודי העולמי WorldORT, הפועל לצמצום פערים כלכליים וחברתיים ולהבטחת עתידה של המדינה דרך החינוך ואשר יציין בקרוב 140 שנה להיווסדו.



סגל, המשמש כנספח צה"ל באפריקה במסגרת מילואים, כיהן בעבר ב"נתיב" תחת משרד ראש הממשלה כאחראי על קשר עם קהילות יהודיות בחו"ל וכנספח צה"ל ברוסיה. במהלך שירותו בצה”ל פיקד על חטיבת הבקעה ועל הנח"ל ושימש במגוון תפקידים בכירים במערכת הביטחון.
 
WorldORT־קדימה מדע משקיע בתלמידי ישראל באמצעות אספקת משאבים לבתי ספר בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית, יחד עם פעילויות העשרה מחוץ לתוכנית בית הספר, הכשרה מקצועית ותוכניות חינוך למדעים מדויקים וטכנולוגיה.
 

כיום כולל הארגון רשת של שישה בתי ספר, שבהם לומדים כ־3,200 תלמידי חטיבת נעורים ותיכון. כמו כן, הוא עובד בשיתוף פעולה עם ארבע מכללות ומפעיל את תוכנית שלבים, המספקת חינוך ביתי לילדים חולים בביתם עם כ־2,400 תלמידים בשנה. 
 
נוסף לכך, מציע הארגון תוכניות העשרה לבני נוער למען צמצום פערים בפריפריה, YOUniversity (יו־ניברסיטי), ומפעיל את מרכזי המצוינות "אופק" של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, בין היתר בדימונה, בנהריה, בקריית שמונה ועוד, בהם לומדים בין 6,000 ל־8,000 תלמידים.
 
"נפלו בחלקי הזכות והכבוד להוביל את הארגון הפועל למען החוסן הלאומי של החברה בישראל", אומר סגל. "יחד עם שותפינו לדרך והצוות המצוין שמצאתי בארגון, אני סמוך ובטוח שנוכל להמשיך לחזק את הנוער ולתרום למדינה הנפלאה שלנו, תוך הידוק הקשר היהודי בתפוצות".
 
אבי גנון, מנכ"ל WorldORT, בירך על המינוי החדש ואמר: "אנו מברכים את הצטרפותו של אביעזר סגל לארגון. מדובר באדם שמאחוריו עשייה משמעותית, ואנחנו בטוחים כי הוא יוכל לתרום רבות לקדימה מדע מתוך הידע והניסיון שצבר".