מלחמות החרדים: בהמשך ישיר למאבקים והקרבות האלימים תלמידי ישיבה מחסידות ויזניץ' לבין חסידים ספרדים בישיבת 'בני דן' הצמודה, שבעבר גם הובילו לפצועים, התחולל הלילה (שלישי) אירוע הרס והשחתה במהלכו התפרעו חסידי ויזניץ' בתחום ישיבת בני דן, עקרו דלתות, שברו קירות והרסו כל חפץ שנקרה בדרכם.
השעה הייתה סמוך לחצות כשתלמידי ישיבת 'ישועות משה' מחסידות ויזניץ' פלשו לתוך שטח ישיבת 'בני דן' שנמצא בצמוד אליהם והחלו להשחית ולזרוע הרס במקום. ישנם הטוענים כי מדובר באירוע נקמה על אירוע אחר במהלכו הושלכו מים וביצים לעברו של האדמו"ר מוויזניץ'. נדגיש כי בין שתי הישיבות קיים סכסוך מתמשך שנחקר במשטרה כבר מספר פעמים ובעטיו גם נגרמו חבלות לתלמידים משתי הישיבות.

ההתפרעויות בישיבה בבני ברק. קרדיט: דוד קשת

ההתפרעויות בישיבה בבני ברק. קרדיט: דוד קשת
 
 

האירוע האחרון לפני הלילה שעורר את הסערה התרחש במוצאי שבת, שעה שתלמידי ישיבת 'בני דן' התעוררו משנתם לשמע קולות מוזיקה ושירים שבקעו מישיבת ויזניץ' הצמודה. בין שתי קבוצות התלמידים התפתחה תגרה במהלכה הושלכו חפצים ומים. שיא האירוע נרשם שעה שלעבר האדמו"ר של חסידי ויזניץ' הושלכו מים וביצים.

חלפו רק יומיים עד לפעולת הנקם במהלכה חדרו כאמור תלמידי ויזניץ', שתועדו במצלמות האבטחה בישיבת 'בני דן', כשהם מותירים אחריהם חורבה ונזק בהיקפים עצומים בכל שלוש הקומות של המבנה. במהלך ההתנהגות האלימה וההרסנית של אותם חסידים הגיע צוות הניהול של ישיבת ויזניץ' והורה לתלמידיו לעצור מיד את ההתנהגות הברוטלית שהייתה כפסע מלהסלים. חוקרי משטרת מרחב דן הגיעו למקום ופתחו בחקירה.