מדובר בהתפתחות משמעותית, אולי אפילו מהפכה בתחום הבריאות, הטיפוח והיגיינת הפה, ושילוב מדהים בין חומרה ותוכנה שיודעות להתאים את עצמן למשתמש. מברשת השיניים החדשה משלבת באמצעות אלגוריתמים של בינה מלאכותית מידע נצבר מאלפי דפוסי התנהגות אנושיים בצחצוח שיניים כדי ללמוד את סגנון הצחצוח האישי של כל משתמש.



לאחר הלמידה, היא "מאמנת" את המשתמש ומדריכה אותו עד להשגת הרגלי צחצוח ובריאות פה טובים יותר. טכנולוגיית הבינה המלאכותית בידית המברשת מזהה באילו אזורים בפה המשתמש מצחצח ועל איזה אזורים הוא צריך לתת יותר דגש, בודקת את משך הצחצוח, עוצמת הצחצוח להגנה על החניכיים ועוד. ה־Genius X מציעה משוב בזמן אמת וגם בדיעבד, באמצעות אפליקציית Oral B ומדריכה את המשתמש לשיפור הצחצוח לבריאות פה טובה יותר.



המכשיר מגיע עם מארז נשיאה שמטעין את המברשת ועם התקן USB, כמו של טלפון חכם, כדי שנשיאת מברשת השיניים לנסיעות תהיה קלה מתמיד. נוסף לכך, כדי להגביר את המודעות בקרב צעירים מוצעות אפליקציות כמו Oral B, Funzone לבני נוער ואפליקציית Disney MagicTimer לילדים צעירים.



חוץ מהעובדה שמדובר במברשת שיניים מצוינת, כלומר אם אתם רוצים שיניים נקיות ולבנות היא בהחלט עושה את העבודה, היתרון הגדול בה הוא האפליקציה שמתפקדת כסייעת אישית לטיפול בשיניים. בין אם מדובר בהתראה על צחצוח חזק מדי באמצעות חיישנים מתקדמים ותזכורות בלתי נגמרות לצחצוח, שטיפה באמצעות מי פה או ניקוי הלשון או חלוקת גביעים דיגיטליים על עבודה טובה, האפליקציה עוזרת לנו להפסיק להעלים עין מצחצוח עצל או הזנחה של אזור הפה.


הדבר שהכי בלט עבורי היה תוכנית הצחצוח שהבינה המלאכותית בנתה עבורי והערות על פספוס נקודות או טכניקה שגויה, ביקורת שיותר קל לקבל מהמברשת הלא שופטת לעומת רופא השיניים הנוזף.



כמו כן, המברשת מתוגברת בפונקציות שונות ויעילות כמו הלבנה, ניקוי לשון, מסאז' וטיפול בחניכיים רגישות. את המברשת ניתן להשיג ברשת סופר פארם במחיר מומלץ לצרכן של 999.9 שקל.