בשבת האחרונה הרימה ליהי טולדנו, בתו של היוצר והזמר הוותיק אבי טולדנו, את מסך "הכוכב הבא לאירוויזיון" עם ביצוע מרגש ל"אף אחת" של מירי מסיקה שזיכה אותה בכרטיס לשלב הבא עם 91% אחוזי הצבעה.



טולדנו, בת 17 וחצי, שכבר הוציאה שיר בכורה לפני כשנה וחצי ("הלב שלי על 200") היא יוצרת, זמרת, שחקנית ורקדנית מגן יבנה, תלמידת בית הספר לאמנויות תלמה ילין ששקועה בימים אלה בלימודי הבגרויות של כיתה י"ב.



בעודה משתתפת בימים אלה במחזמר של תלמה ילין – "ג'יפסי" שיועלה בינואר הקרוב, משחררת טולדנו את שירה השני – "פריז", שיר פופי שנכתב על ידי עדי כבירי והולחן על ידי מאור סינואני. השיר, חציו בעברית וחציו בצרפתית, הוא יריית פתיחה יותר משמעותית עבור הזמרת והתלתלים שייתכן ותייצג אותנו באירוויזיון הקרוב.



ליהי, במה עוסק השיר?
"השיר 'פריז' מדבר על בחורה שבורת לב שמתגעגעת לאהוב שלה שהקשר בניהם נגמר. השיר מציע לבחורה תקווה: 'וגם אם לפעמים כואב, בסוף אולי זה יסתדר'. השיר מנסה להכניס אותה לפרופורציות, הפרידה היא לא אסון. מציע לה אלטרנטיבה לייאוש, ודוחף אותה לא לוותר אלא להמשיך".



 


איך הייתה החוויה ב"כוכב הבא לאירוויזיון"?
"החוויה בכוכב הבא היא חוויה מטורפת ומרגשת מאוד. הפריים-טיים, החשיפה שלי אל מול הקהל הרחב, והרגע בו אני מבטאת את עצמי באופן הכי אותנטי (אמנות השירה שלי) הוא רגע מיוחד עבורי. זאת חוויה שאני לומדת בתוכה להאמין בעצמי וללכת עד הסוף עם החלומות שלי".

מה אבא אבי אמר?
"אבא שלי מאוד גאה בי. זה משהו שהיה לי מאוד חשוב, ואין ספק שהתמיכה הזאת מהבית והאמונה בי, מחזקת אותי מאוד ומעניקה לי ביטחון".

מה התכניות לעתיד?
"אחרי הפרק, החלטתי להוציא את השיר 'פריז' שאני עובדת עליו כבר המון זמן והוא מאוד קרוב ללב שלי. בקרוב ייצא שיר נוסף, הפעם שיר שאני כתבתי והלחנתי - 'סערה'. חוץ מזה, אני כרגע נמצאת בתהליך חזרות של המחזמר ג׳יפסי בתלמה ילין, בו אני עושה את התפקיד הראשי. בנוסף, יש עוד פרויקט חדש שאני עובדת עליו שאני עוד לא יכולה לפרסם אותו אבל לחלוטין תדעו בקרוב. בקיצור, עובדת קשה ולא מתכוונת לעצור".