האתר האינטראקטיבי "גדולים באינטרנט" של Google, שפותח יחד עם מומחים ומחנכים כדי לעזור להורים ולמורים ללמד ילדים בדרך חווייתית וכיפית להיות חכמים ובטוחים באינטרנט - החל לפעול בישראל.



המשחק, שהושק לראשונה בארה"ב ב־2017, זמין ב־12 שפות נוספות, בהן ערבית, צרפתית, ספרדית ועוד. המשחק מלווה בקריינות של השחקנית גאיה גור אריה ("נעלמים", "לצבי יש בעיה").



כל אחד ימצא חומרים מתאימים באתר "גדולים באינטרנט". משחק אינטראקטיבי לילדים, תוכנית לימודים בנושא בטיחות ברשת לאנשי חינוך וכלי עזר וחומרי הדרכה להורים המעוניינים להרחיב את הדיון בנושא.



החלק המוקדש לילדים הוא המשחק "ממלכת האינטרנט", לבני 6־12, שאינו דורש הרשמה מראש וזמין מכל מכשיר. במהלך המשחק, השחקנים נדרשים לעבור ארבעה עולמות שונים, שכל אחד מהם מוקדש לסוגיית בטיחות אחרת, כמו שיתוף קבצים, ססמאות, זיופים וכללי התנהגות חברתיים.



המשחק והתוכניות האחרות באתר מבוססים על חמישה עקרונות מנחים להתנהגות נכונה ברשת: חכמים באינטרנט (חושבים לפני שמשתפים ברשת), ערניים באינטרנט (להבחין בין תוכן אמיתי למזויף), חזקים באינטרנט (ליצור ססמאות חזקות), אדיבים באינטרנט (צמצמום התנהגות בריונית) ואמיצים באינטרנט (אם לא בטוחים – מדווחים על תוכן מעורר חדש).