הרשו לי לפתוח בחידה: איך יודעים שהפרק של "הכוכב הבא" עתיד להיות משעמם וחסר ריגושים? אם הפרומואים מבשרים על דרמה מסעירה ובמרכזה - מועמדת שאולי לא קיבלה מספיק אחוזים כדי להרים את המסך (כמו מועמדים רבים בכל תכנית שבה יש רק מנצח אחד). נחשו מה? בסוף המסך עלה! איזו הקלה. הסערה מאחורינו.



העונה השביעית כבר בעיצומה ובשעה טובה ומוצלחת אני שמחה לבשר שאיתי לוי גילה שישנה אפשרות גם לא להעביר מתמודד. אדום אחר אדום חטפו המועמדים הצעירים מהזמר החייכן וביניהם - ינון חג'ג' נוטף הכריזמה, אשר משתייך לשושלת חג'ג' המוכרת (חבל איתי, ויתרת על הנחה פוטנציאלית לדירה הבאה) וענג ישראל, בעלת השם שאי אפשר להישאר אדישים אליו, שסיפקה ביצוע מרגש ומפתיע ל Turning tables של אדל. רק בקשה קטנה מר לוי, אם יורשה לי: אין סיבה להמתין בכל פעם עד שהמסך יעלה כדי לתת את האדום, אל תפחד לצאת "הרע"- הטייטל הזה שמור אצל אמדורסקי מיומו הראשון בתכנית, והוא ממש לא שש לוותר עליו.



איתי לוי. צילום: צילום מסך
איתי לוי. צילום: צילום מסך



בהמשך, עלו וניסו את מזלם מועמדים נוספים אשר המשותף לכולם הוא שהלוק – ממש לא תאם לקול שבקע מגרונם. בין אם מדובר בעופר נווה שנראה יותר כמו מדריך פסיכומטרי מתוק ונלהב ובפועל- מוטט את השופטים לחלוטין בביצועו ל-Laisse Moi T' Aimer האייקוני של מייק ברנט, או שירה צפרי התימניה בעלת האפרו שהתגלתה כרוקרית לא רעה בכלל כששרה את Karma Police וגרמה לנו להיזכר ברגע ששפיטה נכנסה לחיינו בביצוע שלה לשיר הזה בעונה הקודמת.



את הפרק חתמה גלית ויצמן (45), סייעת בגן ילדים בנהריה שמשתוקקת להגשים את חלומה להיות זמרת, אז היא ביצעה את "The Show Must Go On" של Queen בכישרון רב וזכתה ל-69% בלבד, עד שאמדורסקי נכנע לשירי מימון (או פחד ממנה) ותרם את שמונת האחוזים שלו כדי להעביר אותה לשלב הבא. אי אפשר שלא להיזכר באותו רגע בריקי בן ארי, שבגיל 52 הגיעה לגמר יחד עם נטע ברזילי ומרגי לפני שתי עונות בלבד. כל שנותר לי לקוות הוא שחותמה של גלית כזמרת ומוזיקאית יישאר זמן ארוך יותר בתעשייה מזה של בן ארי- ששמה, לצערי, דוהה ומתחוור בהשוואה לפיינליסטים הנוספים שחלקו איתה את אותה עונה מוצלחת.



את רגע השיא האנרגטי בפרק הובילו, כצפוי, אסי ורותם, שבין אכילת גונדי פרסי לביצוע מהפך אופנתי באחת האימהות של המועמדות (כן, זה קרה), חגגו את סיום השעשועון המטופש ששיחקו עם השופטים, בו הם הטילו עליהם משימות שכל מטרתן להביך את עצמם ואת המועמד הנבוך שמולם. אמנם קרן פלס צדקה כשהגדירה אותו "השעשועון המטומטם בעולם" אבל אין ברירה אלא להודות שהשניים האלה פשוט יודעים לייצר (גם אם בסיוע מאסיבי של ההפקה) רגעים מצחיקים וכייפים.



אז נכון, לעתים לא ברור אם מדובר בתכנית זוגית של צמד המנחים אשר במהלכה מדי פעם שרים שירים או בריאליטי מוזיקלי שמטרתו לשלוח נציג לאירוויזיון אבל בין כה חורף בחוץ, ואנחנו גם ככה מסתגרים בבית, אז לפחות שנתפנק מול בידור ישראלי טהור- רדוד ושטותי ככל שיהיה – לפעמים, לא צריך יותר.