המשטרה עצרה השבוע תושבת ירושלים בשנות ה-40 לחייה בחשד להתעללות מתמשכת בהוריה חסרי הישע ותקיפה הגורמת חבלה של ממש לאביה בן ה-89, שהובילה לאשפוזו בבית החולים.



חוקרי המשטרה פתחו בחקירה עקב קבלת דיווח מבית החולים, לפיו קשיש כבן 89 הגיע לקבלת טיפול רפואי עם פציעה חמורה בעינו, ועלה החשד כי את הפציעה גרמה לו בתו.



עם התקדמות החקירה ומעצר החשודה, התחזק חשדם של החוקרים נגדה, וכן עלה חשדם כי החשודה מתעללת ופוגעת בהוריה מזה תקופה ארוכה. החשודה נחקרה בחשד לעבירות התעללות פיזית או נפשית בחסר ישע, תקיפת חסר ישע הגורמת חבלה של ממש ואיומים. מעצרה הוארך אתמול בפני בית משפט השלום בירושלים עד ליום שישי.



כזכור, בחודש אוקטובר נעצרה עובדת זרה בת 38 מאוקראינה בחשד שתקפה קשישה בת 82 השוהה במרכז סיעוד בתל אביב בעת שהגיעה לטפל בה. מדובר במרכז הגריאטרי "צהלון" ביפו.



בספטמבר נעצרה עובדת זרה ממולדובה, בחשד שתקפה את הקשישה בה טיפלה, זאת לאחר שבתה של האחרונה הגישה תלונה במשטרה בעקבות צפייה במצלמות שתיעדו, לטענתה, את התקיפה. ל"מעריב" נודע כי בתה של האם חשדה שאמה עוברת התעללות והתקינה מצלמה. מצפייה בסרטוני המצלמה עלה, כי המטפלת דחפה את האם וחבטה בה. הבת מיהרה למשטרה שצפתה גם היא בסרטון ועצרה את המטפלת.