יו"ר מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הצהיר כי הוא לא מוכן לשבת בממשלה צרה, ובכך הביא את בשורות סבב הבחירות השלישי לכדי מימוש. העיתונאי רביב דרוקר, התייחס בתוכניתה של סיוון כהן ב-103FM למבוי הסתום הפוליטי, והגיב להתנהלותו של ליברמן בתוך המשבר.



"הערכתי כל הזמן שליברמן לא יבחר ללכת לכיוון של ממשלה צרה, ובסופו של דבר הוא לא בחר בכלום ורק הכריז על עצמו כ'מיסטר צומי'", אמר דרוקר, "ליברמן הוא האדם שקיבל הכי הרבה תשומת לב ב־70 ימים האחרונים מבלי לעשות דבר. הוא לא תרם כלום לתהליך הפוליטי, הוא רק הזיק בכל מיני אולטימטומים והכרזות בעוד שמשקלו הפוליטי האמיתי היה אפס. הדרך היחידה שלו להשפיע הייתה ללכת עם אחד מהצדדים, אבל הוא לא עשה את זה".



דרוקר טען עוד כי גנץ ונתניהו היו יכולים לדבר אחד עם השני גם ללא מתווכים. "מלכתחילה חשבתי שמרחב התמרון שלו הוא הרבה יותר קטן ממה שהוא משחק, כל היותו לשון מאוזניים נובע מזה שהציבור אומר שהוא לא מאמין לו, ובשביל ממשלת אחדות לא צריכים איתו", הדגיש.




כשנשאל האם נתניהו צודק ומי שמטרפד את ממשלת האחדות הוא גנץ, ציין: "אני לא חושב שצריך להסתכל על זה ככה. בבסיס אני חושב כמו גנץ שנתניהו עם כתב אישום על שוחד צריך ללכת הביתה, אני לא חושב שצריך להטיל איזושהי אשמה על גנץ. ההצעה של הליכוד של חמישה חודשים בלבד עם חוק נבצרות היא הצעה סבירה".

בהמשך התייחס לתחקיר תוכנית 'המקור' בערוץ 13, שישודר הערב. "זה לא הגיוני שיש כל כך הרבה עדויות של ילדים שעברו מעשים נוראיים בשכונה בירושלים, והמשטרה סוגרת את התיק ולא מעמידה לדין אף אחד. זה בלתי נתפס. אחר כך מסבירים לך שכמה שנים קודם זה קרה בשכונה אחרת בירושלים, היו עדויות מאוד דומות, וכנראה שמדובר באותם אנשים שביצעו את המעשים האיומים האלה בילדים. לפי התחקירים שלנו החקירה הייתה עלובה למידי, ורשלנית. אנחנו מאוד סומכים על המשטרה, ונשמח אם היא תפתח את התיק הזה מחדש", אמר דרוקר.