קוריאה הצפונית ממשיכה לשלוח מסרים מאיימים לעבר בית הלבן, כשהיום (חמישי) פורסם בסוכנויות הידיעות כי בכיר המקורב למנהיג, קים ג'ונג און, אמר כי "אם טראמפ יכנה שוב אותו שוב 'רוקט מן' (איש הטילים), הוא יתמודד עם אתגר מסוכן מאוד". זאת לאחר שנשיא ארה"ב כינה כך השבוע את השליט בפעם השנייה, בעקבות המשך ניסויי הטילים שהוא מפעיל. 



זה הוא לא המסר המאיים הראשון שמגיע מהממשל בפיונגיאנג בזמן האחרון. אתמול דווח כי המפקד הראשי של המדינה הטוטליטרית אמר כי "הפעלת כוח נגדנו תהיה דבר נורא בשביל ארה"ב", זאת לאחר שטען כי "בזמן האחרון הצבא האמריקאי עושה צעדים מאיימים כלפינו".



מסר מאיים נוסף שנשלח מפיונגיאנג לעבר הממשל בוושינגטון, יצא ממשרד החוץ הצפון הקוריאני והתייחס לדד ליין המתקרב לשיחות בין הצדדים, עליו החליט המנהיג קים, שנקבע לסוף השנה האזרחית שתחול בסיום החודש, כאשר נאמר כי "ארה"ב מוזמנת לבחור איזה מתנת חג המולד היא רוצה לקבל".



הדברים מגיעים לאחר ששיחות המשא ומתן בין המדינות הופסקו על ידי הצפון קוריאנים, לאחר שנציגים של שתי הממשלות נועדו בשטוקהולם, בנושא פירוק חצי האי מנשק גרעיני. ראש המשלחת מפיונגיאנג אמר לאחר השיחות כי "המשא ומתן לא הגשים את הצפיות שלנו ובסופו של דבר הופסק".