חבר הכנסת עמר בר-לב מהעבודה-גשר, השתתף היום (שבת) באירוע שבת תרבות בתיאטרון "הבימה" וסיפר על המהלך הפוליטי שהוא מתכנן לעשות: "אני מנסה להביא 60 חתימות שימליצו בפני הנשיא להטיל על יולי אדלשטיין להרכיב את הממשלה" עוד אמר  בנוגע למספרי גיוס החרדים המזויף: "החוק של ליברמן הוא הבעיה, הוא מקבע את העובדה שבעשור הקרוב חרדים לא יתגייסו לצה"ל".

כשנשאל ‏ביחס לבחירות השלישיות, אמר כי ״אני מנסה לעשות מהלך. להביא 60 חתימות שימליצו בפני הנשיא להטיל על יולי אדלשטיין להרכיב את הממשלה״. הוא הוסיף ואמר ש"להגיד לו אתה יו"ר הכנסת, הכול על הראש שלך. בגלל שהוא יו"ר הכנסת, אני לא נכנס למאבק הפנימי בליכוד. אני מאוד מקווה ומאמין שאם הנשיא יטיל עליו את זה, הוא יבחר את הבחירה הנכונה. צריך הרבה אומץ במפלגות השונות בשביל להבין שאולי זאת האפשרות היחידה שתמנע מאיתנו את הבחירות השלישיות – ולוותר על הרבה אגו".
במענה לשאלה על מספרי החרדים המזויפים בצה"ל, אמר ח"כ בר-לב: ״צה"ל הוא רק השליח. הבעיה האמיתית היא הפוליטיקאים. גם החוק של ליברמן מקבע את העובדה שבעשור הקרוב חרדים לא יתגייסו לצה"ל״. חבר הכנסת ממפלגת העבודה-גשר הוסיף ואמר, ״לא סביר שליברמן כשר הביטחון התנגד לקצור השרות של הבנים שלנו בחודשיים, ומנגד שחרר עשרות אלפי צעירים מגיוס לצה"ל״.
.
ממפלגת העבודה נמסר: "אנחנו מכבדים מאוד את חכ עמר ברלב אך מדובר ברעיון פרטי שלו. מפלגת העבודה עומדת בהתחייבותה לחתום רק לח״כ בני גנץ".