פרקליט המדינה לשעבר משה לדור, התראיין היום (שבת) לרועי כ"ץ בשבתרבות בבאר שבע והתייחס לאיומים על אנשי מערכת אכיפת החוק: "העובדה שאנשי מערכת האכיפה זקוקים לאבטחה אישית היא חמורה ומסוכנת. מה שחשוב הוא שאנו הציבור בכללותו נקבל את המאבטחים המתאימים. הציבור זקוק לזה מאוד. מערכת האכיפה דואגת לכך שתהיה פשיעה מופחתת. שניתן יהיה להציג את עמדת המדינה בבתי המשפט. זה נכון לגבי כל מדינה ועל אחת ואחת במדינה כמו מדינת ישראל".



לגבי נתניהו אמר לדור :"אסור שראש ממשלה ימשיך לכהן בתפקידו משעה שהוחלט להגיש כתב אישום נגדו בגין שורה של עבירות שחיתות שלטונית. ראש הממשלה אסור שימשיך לתפקד כראש הממשלה משעה שהוחלט להגיש נגדו כתב אישום בגין שורה של עבירות של שחיתות שלטונית ברמה החמורה מאוד שהוא ביצע. החוק לא אומר שהוא יכול לכהן עד פסק דין חלוט. החוק אומר שיש שתי נקודות זמן בהם חייב ראש הממשלה לנטוש את כהונתו. אחת על פי שיקול דעת הכנסת כאשר הורשע בבית משפט מחוזי בעבירה שיש עמה קלון, והשנייה כשהעליון דחה ערעור שראש הממשלה עבר עבירה. זה ספין שכאילו יש לראש ממשלה זכות למשול בנו כשעבר עבירות חמורות".




עוד הוסיף פרקליט המדינה לשעבר: "יש כרגע טיוטת כתב אישום של מדינת ישראל נגד נתניהו, ויש מערכת שלמה שנועדה להחליש את מערכת האכיפה ולסכל את התהליך על פי הטענה המופרכת שהציבור, שלא מכיר את החומר וחדור ספינים, הוא זה שיחליט. הם מנסים לגרום לכך שבמדינת ישראל לא ניתן יהיה לדבר על כתב אישום. 



"הגעתי הנה רק למען משפט אחד - היועמ"ש עם כל הצוותים במשטרה ובפרקליטות עוסקים מזה שלוש שנים בפתולוגיה של אירועי עבירות שוחד מרמה והפרת אמונים. יש מי שחושבים כמוני שהתיקים האלה הם בעלי חומרה יתירה. ולא מבחינים בפיל שנמצא בחדר. בעבירה העיקרית שנעשית כאן. כל הזמן נעברת העבירה. הנה כולנו מבחינים בכך שכאן ועכשיו נעברת עבירה על ידי ראש ממשלת ישראל כאשר הוא בעונה אחת מנהל את המדינה על כל המורכבויות, ובמקביל מרסק את התחומים שהוא אחראי עליהם: מערכת האכיפה, משרד משפטים והמשטרה".



לבסוף אמר: "ראש הממשלה האשים את הפרקליטות בהפיכה פוליטית. ההפיכה היחידה שאני מזהה היא של ראש הממשלה נגד מדינת ישראל כמדינת חוק. האם נתניהו ישב בכלא? אני לא יודע. לא יודע אם בפועל יגישו כתב אישום, אולי אותם חברי הכנסת שהם מ-פ-ח-ד-י-ם יעניקו לו בסוף את החסינות".