שר החוץ ישראל כ"ץ אמר בראיון שפורסם במהלך סוף בעיתון האיטלקי "קוריירה דלה סרה" כי "תקיפה ישראלית באיראן היא אופציה". הוא אמר: "לא נאפשר לאיראן לרכוש נשק גרעיני או להצטייד בו. אם זו תהיה האופציה האחרונה - נפעל צבאית". כ"ץ הוסיף: "אם איראן תחצה את הקו האדום היא תגלה חזית אחידה בין סעודיה, איחוד האמירויות וארצות הברית, שתשגר מאות טילי טומהוק לעבר טהרן".
כ"ץ הסביר כי "הלחץ האמריקני והסנקציות אפקטיביים, אך הפעולות נגד סעודיה ונגד מתקני הנפט גורמים לנו להבין שאיראן עדיין מרגישה חזקה". לדבריו, ההרתעה היחידה היא האיום הצבאי נגד המשטר. בהמשך דבריו אמר כי "ישראל וסעודיה שיתפו פעולה יחד בנוגע לאיראן. "בזמן שבו איומי איראן נוגעים גם לישראל וגם לסעודיה, מצאנו את עצמנו עובדים יחד. אני לא יכול להיכנס לפרטים על חילופי מסרים אבל יש לנו אינטרסים משותפים", אמר. 
"האיום של איראן הוא לא רק נגד סעודיה וישראל. אנחנו מדברים על טילים ארוכי טווח עם פוטנציאל גרעיני. זה לא סתם שגרמניה, צרפת ובריטניה פנו למזכ"ל האו"ם ואמרו שאיראן מפרה את ההסכמים. זאת התחלה של חזית רחבה נגד האיום האיראני".

שר החוץ התייחס בריאיון גם לאפשרות של קידום היחסים בין ישראל לסוריה וטען כי "הדיאלוג עם בשאר אסד לא יכול להתחדש כל עוד סוריה מאפשרת לאיראן להשתמש בשטחה נגד ישראל ונגד מדינות ערביות מתונות".