דצמבר הגיע ואיתו גם סיכומי ההאזנות השנתיים של 2019. לפי נתוני שירות המוזיקה הדיגיטלי הפופולרי ספוטיפיי, הקיים משנת 2006 ומופעל גם בישראל מפברואר 2018, את מצעד האומנים הישראלים מוביל עומר אדם, כשמאחוריו עדן חסון, אייל גולן, עידן רייכל וישי ריבו. האומן הוותיק ברשימה, שלמה ארצי, מסתפק במקום התשיעי.
 
Never Go Back, שירו של הזמר הישראלי הבינלאומי ניר טיבור, שאתם מכירים כדניס לויד, הוא המושמע ביותר. במקום השני והשלישי בשירים הישראליים המושמעים ניצבים בהתאמה "אין יותר מועדונים" ו"כפיות" של עדן חסון. במקום הרביעי נמצאים בניה ברבי ואייל גולן בשיר "ממה את מפחדת", ובמקום החמישי איתי לוי עם "קירות". במפתיע, עומר אדם נאלץ להסתפק במקום השמיני עם "יעשו לנו כבוד".


 
בגזרת המוזיקה הבינלאומית, במקום הראשון ניצבים קמילה קביו ושון מנדז עם Senorita, במקום השני 7 Rings של אריאנה גראנדה, במקום הרביעי בילי אייליש עם Bad Guy ובמקום החמישי אד שירן וג'סטין ביבר עם I Don't Care. את המקום השלישי קטף ולא במפתיע מחמוד עם Soldi, שאומץ על ידי הישראלים בחום רב לאחר האירוויזיון שנערך השנה בתל אביב.
 

מבין האומנים הבינלאומיים המושמעת ביותר היא אריאנה גרנדה. אחריה בילי אייליש, אד שירן, להקת קווין הוותיקה ופוסט מאלון. הביטלס מסתפקים במקום השישי.
 
הנתונים הישראליים די דומים לסטטיסטיקה שפרסמה ספוטיפיי ארה"ב בשנה שעברה: מרבית צורכי השירות הם בני 18 עד 34. לצורך המחשה, רוב השירים הבולטים שהישראלים צורכים בספוטיפיי הולמים את הלך הרוח של פלייליסט גלגל"צ, שגם מדבר בעיקר לדור הצעיר בכלל ולבני הנוער בפרט. 
 
בניגוד ללהקות כמו קווין והביטלס, שהשתחלו לעשירייה הראשונה, הרכבים ואומנים מקומיים מיתולוגיים כמו אריק איינשטיין, להקת כוורת וזוהר ארגוב מצאו עצמם בחוץ. אולי בשל גילם, הישראלים שצורכים את שירותי ספוטיפיי לא ממש מתרפקים על העבר.