כמו בכל שנה במהלך דצמבר, ישראלים רבים אורזים את מטלטליהם ויוצאים לחופשות חורף בערים האירופאיות שמתקשטות לכבוד חג המולד. הרחובות הצבעוניים והמוארים ושוקי הכריסמס העמוסים הפכו לאטרקציה של ממש עבור המטיילים הישראלים, שמדלגים בין הדוכנים, שותים יין חם ונהנים מהאווירה החגיגית.



אין ספק שהמסורת הנפלאה הזאת, שסוגרת עבורנו את השנה האזרחית, היא חוויה של ממש. לכן אין פלא שגם כאן, בארצנו הקטנטונת, אימצו אותה. השנה למעשה ייפתח לראשונה כריסמס מרקט במלון גולדן קראון – נצרת בין התאריכים 15-10 בדצמבר. מתחם המלון ילבש חג עם קישוטי תאורה ייחודיים ועשרות דוכנים שיוצבו במקום ויציעו לאורחי המלון ולמבקרים מזדמנים חוויה כוללת של קולינריה מקומית, דוכני אמנות, קישוטי תאורה ומופעים ברוח חג המולד.

שוק חג המולד בנצרת


מדובר בקונספט ייחודי של שוק חג מולד מקומי, תחת הסלוגן "הכי חו"ל בארץ". השוק יכלול כ- 40 דוכנים. דוכני מזון מגוונים שיציעו: מרקים, בשרים מעושנים, דוכני ממתקים ייחודיים, ערמונים, דוכן בוטיק של יין וערק בייצור עצמי ובר עשיר שיציע יין חם לצד דוכני אמנות עם מוצרים בעבודות יד של 15 אמנים מנצרת, חיפה וירושלים. בנוסף, יוצבו במתחם השוק מתקני שעשועים לילדים, די-גי'ז מקומיים ינגנו מוסיקה עכשווית, ואת שירי הכריסמס הגדולים, וזמרים וזמרות שיבצעו קאברים לשירים הגדולים.



מנכ"ל רשת מלונות גולדן קראון מיקי שוורץ: "שניים ממלונות רשת גולדן קראון ממוקמים בעיר נצרת. מבחינתנו החיבור עם הקהילה המקומית מהווה חלק בלתי נפרד מהפעילות התיירותית. השנה לראשונה הוחלט לקחת חלק בחגיגת הכריסמס הגדולה שמתקיימת בעיר מדי שנה, ולאפשר לסוחרים המקומיים להציג את מרכולתם בשוק כריסמס ססגוני שימשוך אליו אלפי מבקרים. אנו נערכים במלון לקבל את המבקרים, כדי להבטיח חוויה בלתי נשכחת".


האירועים יתקיימו בין התאריכים 10-15/12/19 בין השעות 22:00-16:30.



לאורחי המלון: הכניסה חינם.
אורחים מבחוץ מבוגר: 40 שקל, ילד 25 שקל.
ניתן לעקוב אחרי האירועים היומיים ועדכונים שוטפים בדף האירוע בפייסבוק: golden crown nazareth christmas market
מלון גולדן קראון - רחוב 2015 נצרת, טלפון 04-650-8000