לאחר שאמש בוצעו מספר יירוטים של כיפת ברזל מעל שדרות הגיע היום (ראשון) שר הביטחון נפתלי בנט לביקור בעיר. את הסיור קינח השר בביקור בישיבת ההסדר בשדרות ושוחח עם תלמידי הישיבה. "הישיבה ולימוד התורה הם כיפת הברזל של עם ישראל", אמר השר, "אתם לומדים פה תורה, מעמיקים פה את הרוח ונותנים לנו הקברניטים את הכוח להיות חזקים יותר, אמיצים יותר".



השר בנט הוסיף: "מדינת ישראל מנצחת, עם ישראל מנצח. אנחנו מציגים את ניצחון הרוח והוא החשוב ביותר. איפה אנחנו היינו לפני 100 שנה ואיפה האויב שלנו, הם בונים על שבירת הרוח שלנו ואנחנו אומרים להם לא ניתן ולא יהיה". לדבריו, "אנחנו נשיב מלחמה במקום הנכון בזמן הנכון, האמינו לי - נעשה את זה. תמשיכו בצמיחה, פה בישיבה תמשיכו ללמוד תורה, תמשיכו לעשות חייל בצה"ל. אנחנו נילחם באויב וננצח, חזקו ואמצו".



ראש ישיבת ההסדר "אפיקי אורות" בשדרות, הפועלת במסגרת איגוד ישיבות ההסדר, הרב דוד פנדל אמר: "אנחנו גאים לראות אנשי ספרא וסייפא שעוסקים בחיי המעשה ובצורכי ציבור. אתגר מיוחד הוא להביא לכאן תורה של גבורה, תורה מלאת עוז, תורה שמרוממת.



"הביקור של כבוד השר בבית המדרש מביע את הערכתו הגדולה לתורה הבוקעת ועולה מבית המדרש של ישיבות ההסדר ומאירים את העולם. רק מתוך אור התורה יגיען החוסן הלאומי וההבנה וההפנמה של תפקידנו מתוך עוז של גבורה".