המורכבות של משחק ה-RPG החדש The Surge 2, שפותח על ידי Deck 13 Interactive ומופץ על ידי Focus Home Interactive, היא הדבר שתגרום לכם לצלול שוב ושוב לכאוס המלווה את עולם המשחק, למרות רמת הקושי המתסכלת של הקרבות.

לפני שניגע בעלילה של The Surge 2 חייבים לתת את הדעת על סכמת הלחימה המרתקת, שעושה שילוב בניהול אנרגיה ויכולות הגנה לצד שדרוג הנשקים והעזרים של הדמות. כדי להתמודד עם אינספור האויבים שיקפצו עליכם מסמטות אפילות או יזרקו עליכם בקבוקי תבערה מגגות הבניינים, תצטרכו ללמוד מהר מאוד איך לשלוט על הנשקים ולשדרג אותם בהתאם. כדי לשדרג עליכם למצוא נקודות שמירה, אם לא תגיעו אליהם כל החומרים שאספתם בדרך עבור השדרוג ייעלמו, דבר שמצריך מכם לשמור על הגב והבריאות כדי להתקדם במשחק.

יכולות השדרוג הן מדהימות ומורכבות, תוכלו לאסוף שריון לכל חלק בגוף, לשדרג אותו לרמות מטורפות של הגנה והתקפה וכמובן לייצר נשקים מפיסות מתכת וחלקי גוף של אויבים אותכם תוכלו לקצץ בעודכם מתקדמים במשחק. המשחק שם חשיבות יתרה על סוג הנשק שאתם בוחרים, כי הוא ישפיע על צורת ההגנה שלכם. מעבר לאפשרות לסמן חלקי גוף של המטרות שלכם ולפרק אותם לצרכי מחזור, תוכלו להשתמש בנשק כדי להתגונן מתקיפות. אבל חשוב לציין כי לכל נשק יש תזמון ספציפי שתצטרכו לזכור כדי להדוף מתקפה, ושאתם מוקפים אויבים זה לרוב מסתיים בטרגדיה. חוץ מהצורך לתזמון מושלם בעת ההגנה, עליכם תמיד לשים עין על מדי ההגנה והאנרגיה, מה שמאוד מקשה לשחקנים שפחות מנוסים מז'אנר, אבל ברגע שמשתלטים על זה מבינים שהקרבות הן מה שהופכות את המשחק לכל כך מהנה.

עלילת המשחק מתחרשת בעתיד הלא כל כך מושלם, בהתאם למסורת משחקי איסוף השלל שלרוב מתנהלים על כוכבי לכת שעברו סוג של אסון גלובאלי. במקרה שלנו האנושות כלתה את משאבי כדור, גרמה לאסון סביבתי הארץ והגיעה לסף הכחדה. תאגיד טכנולוגי בשם CREO מנסה לשקם את הסביבה, אבל בסוף יוצא לדרך פרויקט אוטופיה שגורם למות מרבית האוכלוסייה בידי הרכיבים האלקטרוניים שהפכו לתבונתיים וזיהמו את כל המכונות והאנשים שהיו מחוברים אליהם.

 


עלילת המשחק מתחילה במטוס, שם אתם תפגשו ילדה בשם את'נה בזמן שהמטוס שלכם נפגע במהלך מבצע אוטופיה ואתם מתרסקים בג'ריקו סיטי. חודשיים לאחר מכן אתם מתעוררים במרכז רפואי עם חזיונות של הילדה קוראת לכם. מרגע זה אתם יוצאים למסע למצוא את אותה הילדה, כשהעולם סביבכם נלקח בכוח על ידי אותם מכונות. מרגע זה אתם מתחילים להצטייד בתוספות מתקדמות ותאלצו להתמודד עם הצוות שמפנה את העיר וכת של מטורפים שמתפללים למקור אנרגיה הנקרא הניצוץ ומאמינים שעליהם להיות אחד עם המכונות. בן הברית שלכם הוא זר שיחד אתכם מנסה להבין מה באמת מנסים לעשות הכוחות הפועלים בזירה.

העלילה של The Surge 2 מספיק מעניינת ומתפתלת למקומות מפתיעים שזה בהחלט שווה לשחק אותו עד סופו. הגרפיקה היא לא משהו לספר עליו לחברים, אבל היא בהחלט משתפרת ככל שמתקדמים בשלבים ופותחים חללים חדשים במשחק. בסופו של דבר זה הקרבות והיכולת לשדרג את הדמות היא מה שמחזיקה את המשחק. עותק הסקירה התקבל הודות לעדלי יונייטד, היבואנית הרשמית של המשחק. הכותר The Surge 2 זמין לרכישה אצל המשווקים המורשים.