ביקונקט, יבואנית מוצרי חברת האודיו Jabra, השיקה הבוקר (שני) את אוזניות הדגל של המותג בישראל - ה-75t. מדובר באוזניות מסדרת ה-Elite של ג'ברה, שחלק ממוצרי הסדרה כבר נמכרים בישראל וזוכים להצלחה גדולה. האוזניות יהיו זמינות בחנויות החל מהיום במחיר של 699 שקלים, מה שהופך אותן למתחרות רציניות מול האיירפודס של אפל וכן שאר היריביות בשוק האוזניות נטולות החוטים.
ל-Elite 75t מבית Jabra שלל פונקציות ותכונות חדשות המשפרות את החוויה מול הדגם הקודם בסדרה, ה-65t, שהיה מוצלח למדי בארץ. בין היתר: הסוללה השתדרגה וכעת מספיקה לעד 7.5 שעות שימוש, וכן קפסולת ההטענה, שקטנה באופן משמעותי, ממשיכה לספק 28 שעות נוספות. עוד המשתמשים יוכלו להתאים את הסאונד של האוזניות באופן אישי בעזרת האפליקציה הייעודית "Jabra Sound+".
בנוסף, האוזניות כוללות דירוג IP-55 לעמידות בפני מים ואבק. עוד ה-75t מגיעות עם מתאמי סיליקון מסוג EarGels בגדלים שונים, תמיכה פשוטה בפקודות קוליות (Voice Command), גרסת Bluetooth 5.0, לחצנים נוחים יותר ושנתיים אחריות יצרן.

רונן ברקוביץ' מנכ"ל ביקונקט מציין כי "היינו הראשונים לזהות את הטרנד והשקנו את אוזניות הבליחוט הראשונות בישראל עוד בתחילת שנת 2017. לשמחתנו אפל עם ה- Airpods קבעו שהטרנד הזה כאן להשאר. אנחנו נהנים מגידולים דו ספרתיים משנה לשנה שהפתיעו גם אותנו ולאחרונה זכינו בפרס המשווק המצטיין של ג'אברה מתוך כ- 40 מדינות". הוא הוסיף: "שוק ה- TW צפוי להגיע ל- 50% נתח שוק בעולם בשנת 2020 וגם ישראל לא מפגרת מאחורה וצפויה להגיע לנתח שוק זהה. אנחנו בטוחים שגם עם ה- Jabra Elite 75t נשחזר את ההצלחה של סדרה 65 וכבר יש לנו צבר הזמנות של אלפי אוזניות".