אל על תבצע שלוש טיסות ישירות מישראל למלבורן, ובחזרה, ללא חניית ביניים, זאת במטרה לבחון אפשרות להפעיל קו קבוע, כך הודיעה הבוקר (שלישי) החברה. הטיסות יבוצעו בחודשים אפריל ומאי 2020. הטיסות הלוך ייצאו בימי חמישי, ואילו הטיסות חזור, בעבור יומיים - במוצאי שבת. 
הטיסות יבוצעו במטוסי ה-787 דרימליינר של אל על ויציעו שלוש מחלקות שירות: תיירים, פרימיום ועסקים. מחיר כרטיסי הטיסה (הלוך ושוב) החל מ- 1,199$, כולל מיסי נמל, כבודה והושבה. משך הטיסה הלוך יהיה 16:15 שעות, ואילו הטיסה ממלבורן לנתב"ג תימשך 17:45 - הטיסה הארוכה ביותר בתולדות התעופה האזרחית הישראלית. 
ניתן לשלב את הטיסות הישירות בכיוון הלוך או חזור ל/מאוסטרליה עם טיסות "קונקשיין" בשילוב טיסות אל על לבנגקוק ו/או הונג קונג (בכפוף לשינויים במחיר).

מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, אמר כי "אנו באל על נרגשים להפעיל מספר טיסות ישירות מנתב"ג לאוסטרליה לראשונה בתולדות מדינת ישראל. אל על צברה לאורך השנים ניסיון ומוניטין בהפעלת טיסות אולטרה ארוכות. בשנות ה-60 קבעה אל על שיא של אותם הזמנים כאשר הפעילה את קו הטיסות הארוך בעולם, מניו יורק לישראל, ללא חניית ביניים, במטוסי הבואינג 707. בשנת 2006 החלה אל על להפעיל באופן קבוע קו טיסות ישיר ללוס אנג'לס במטוסי הבואינג 777 שאורכו כ-15:30 שעות טיסה והיה בזמנו בין חמשת קווי הטיסה הארוכים ביותר בעולם".
"כיום, עם המשך הצטיידות החברה במטוסי הדרימליינר, החברה בוחנת אפשרויות חסרות תקדים להרחבת רשת הנתיבים וחיבור ישראל בייתר שאת עם התפוצות", אמר הבכיר באל על. "במסגרת זו, אנו בוחנים הפעלת קו טיסות ישיר והיסטורי למלבורן באוסטרליה, ללא חניית ביניים. נתיב שכזה יקצר באופן משמעותי את דרכי ההגעה לאוסטרליה ויעמיק הקשרים התיירותיים, העסקיים והמדיניים בין המדינות לבלי היכר".

במאי הודיעה אל על החל מחודש מרץ 2020 היא תתחיל להפעיל שלוש טיסות ישירות בשבוע לטוקיו, בירת יפן. גם בקו הזה ייעשה שימוש במטוסי הדרימליינר, ומשך הטיסה הישירה לטוקיו יעמוד על 11 ורבע שעות בלבד. אורכה של טיסת החזור יעמוד על 12 וחצי שעות.