בית המשפט המחוזי בלוד גזר היום (שלישי) 28 שנות מאסר על טריקו ברהנו (37), תושב נתניה שרצח את שכנו אלן פרנקלין קאי ז"ל (79), שדד אותו וניסה לשרוף את גופתו. בנוסף, פצע את בתו שהגיעה למקום. בנוסף, ברהנו נדרש לשלם סכום של 258 אלף שקל פיצויים. על פי כתב האישום שהוגש לפני כשנתיים, הנרצח התגורר בגפו בדירה בנתניה בעוד שברהנו התגורר בשכנות אליו, מחרחק של מטרים ספורים מדירתו, אך בין השניים לא הייתה היכרות מוקדמות.

בין ה- 26.1.18 ל-27.1.18, בשעה שאינה ידועה, נכנס ברהנו לדירה בעת שהקשיש שהה בה לבדו עם כלבו, בכוונה לבצע בה שוד. בשלב כלשהו, בעת שהקשיש עמד בחדר המקלחת, החל הנאשם להכותו בחוזקה פעמים רבות באגרופים, ובאמצעות חפץ שטיבו אינו ידוע, בפניו, ראשו ובגוו. כתוצאה מכך, נפל פרנקלין על רצפת חדר המקלחת, ונפטר תוך זמן קצר כתוצאה מנזק חמור למוח.
ברהנו נטל את מפתח דלת הכניסה לדירה, ובמהלך סוף השבוע יצא באמצעותו ונכנס לדירה, במספר הזדמנויות. במהלך שהייתו בדירה, חיפש רכוש בעל ערך במקומות רבים בדירה, ואף הוציא מהארונות פריטים שונים ופיזרם במקומות שונים על הרצפה. הוא נטל תיק של המנוח ובו, בין היתר, טלפון סלולרי של המנוח, תעודת זהות, ארנק ובו כרטיסים שונים, מכשיר אלקטרוני, וכן טיטולים , בגדים ורצועות לכלב. הוא נטל את הפריטים לחדרו בביתו והותירם שם. 

על מנת להסוות את רצח המנוח בדירה, הוא אף ניסה להצית את המנוח בראשו, צווארו, חזהו, כתפו הימנית וגפיו העליונים והתחתונים, כמו גם את הדירה במוקדים שונים, וכיסה את חלון חדר המגורים באמצעות שקית אשפה שחורה, פיזר מזון כלבים על גופו של המנוח, וכן פרם את ריפוד כיסאות חדר המגורים ופזרו במוקדים שונים בדירה.
ב-27.1.18 בשעה 20:00 לערך, בעת ששהה הנאשם בדירה, הגיעה לדירה בתו של המנוח וזאת על מנת לבקר את המנוח ולדרוש בשלומו, לאחר שלא השיב למסרונים ששלחה לו במהלך סוף השבוע.בהגיעה לדירה, דפקה בתו של המנוח על הדלת מספר פעמים וקראה לו, אך לא היה מענה. בשלב זה, פתח הנאשם בפתאומיות את דלת הדירה, התקרב לבתו של המנוח והכה אותה בראשה מספר פעמים באמצעות פטיש.
בת המנוח נפלה לרצפה על צידה, בעוד ברהנו הוסיף והיכה בה באמצעות הפטיש ברגלה. היא ניסתה להימלט מהמקום, וזחלה על בטנה כשהיא מדממת מראשה, בזמן זה הוא תפס את רגליה וניסה למשוך אותה אל תוך הדירה. בהמשך, הצליחה להשתחרר מהאחיזה, ברחה בריצה מהמקום, נשענה על קיר סמוך והחלה לצעוק לעזרה. ברהנו נמלט מהבית לכיוון שטח פתוח סמוך, ואותר ביום למחרת בסמוך לביתו. כתוצאה מהתקיפה נגרמו לבתו של המנוח חבלות בראשה ודימום, וכן חבלות בידה השמאלית ורגלה השמאלית, והיא נזקקה לטיפול רפואי.