תלונה הוגשה לשב"ס כנגד איש העסקים נוחי דנקנר, המרצה שלוש שנות מאסר והועבר לאחרונה מאגף 10 בכלא מעשיהו, המוכר כ"אגף המיוחסים", לבית המעצר ניצן. האירוע העומד במוקד התלונה אסור בפרסום, וחקירה מתנהלת בעניינו. החקירה עומדת בפני סיומה, ולכל היותר בתחילת השבוע הבא יועברו התיק וחומרי החקירה לפרקליטות לקבלת החלטה בעניינו.



עוד קודם העברתו לבית מעצר ניצן ככל הנראה לתא בידוד, הונחה על שולחנו של נשיא המדינה ראובן ריבלין בקשתו של מי שעמד בראש קבוצת איי. די. בי דנקנר לקבלת חנינה ולשחרורו ממאסר בנסיבות בריאותו. אלא, שבמשטרה הגישו בקשה שיש בה כדי לעכב את פרסום החלטתו של הנשיא ריבלין מה שעלול לפגוע בסיכויו של דנקנר לשחרור מוקדם. לבסוף, החליט ריבלין שלא לטפל בבקשת החנינה עד לתום ההליכים בעניינו של דנקנר.

דנקנר נכנס לפני שנה וחודשיים בשערי כלא מעשיהו ברמלה על מנת להתחיל ולרצות את עונש שלוש שנות המאסר שגזר עליו בית המשפט, בעקבות מעורבותו בהרצת מניות של החברה. דנקנר, אחד מאנשי העסקים המוכרים והבכירים ביותר במשק הישראלי ובעל השליטה לשעבר בקבוצת אי.די.בי, אמר בשערי הכלא: "המעמד כאן הוא יום קשה לי ולמשפחתי. נלחמתי על חפותי, אני מאמין בקדוש ברוך הוא שהכל לטובה, בוטח במערכת הצדק והמשפט ואוהב מאוד את מדינה ישראל".
 
בית המשפט העליון קבע כי דנקנר ידע והיה מעורב מעבר לספק הסביר בהרצת המניות של קבוצת אי.די.בי. החלטתו של בית המשפט העליון התקבלה לאור ערעור שהגישו פרקליטיו של דנקנר, לאחר שבית המשפט המחוזי בתל אביב גזר שנתיים מאסר על איש העסקים, לאחר שהרשיע אותו בעבירה של הרצת המניות ובהטעיית לקוחות החברה, שרכשו מניות בשיעור הגבוה משוויון האמיתי. בית המשפט המחוזי גזר גם קנס כספי בסך 800 אלף ש"ח על דנקנר, שאותו התיר בית המשפט העליון על כנו.