בעתיד הלא רחוק כולנו נחיה חיים תלויי טכנולוגיה, וכבר כיום בעולם העבודה נגישות לטכנולוגיה הינה קריטית בעבודה היומיומית. ברשת חנויות הספרים החברתית "סיפור חוזר", המהווה מרכז הכשרה תעסוקתי לאנשים עם חסמים תעסוקתיים, פיתחו והטמיעו מערכת חדשנית שמקדמת את שילובם התעסוקתי של כאלף גברים ונשים עם מוגבלויות נפשיות, וזאת באמצעות הנגשה טכנולוגית מתקדמת. 
ברשת הוקמו שני כלים טכנולוגיים - הראשון, מערכת בתוך חנויות הרשת לניהול מלאי ספרים הכולל כ־300 אלף כותרים, טיפול בהזמנות אינטרנט, מענה של שירות הלקוחות ועוד פונקציות רבות לניהול ההיבט המסחרי. כלי נוסף הינו אפליקציית מובייל, שנקראת "סוכן חכם", אפליקציה שמאפשרת ביצוע הזמנות אינטרנטיות בקלות, תפעול עמדות הספרים הפזורות ברחבי הארץ בבתי עסק שונים. האפליקציה מותקנת על הטלפון החכם של המשתמש ומאפשרת לו לנהל ולבצע את הפעולות השוטפות אותן היה רגיל לבצע בעבר באופן ידני ומרחוק.
ההנגשה הטכנולוגית כללה פירוק פעולות לתת־פעולות במטרה לפשטן. כך למשל, תהליך הזמנת ספר התחלק למספר שלבים: "יצרנו רשימת שלבים לביצוע, כך שלא ניתן להתקדם לשלב הבא אם לא סיימת את השלב לפניו, הבלטנו את הכפתורים בצבעים שמסמלים חיובי ושלילי, פירקנו כל משימה לתת־משימות והחשוב מכל – המערכת יודעת לאסוף ולנתח כל פעולה של המשתמש על מנת ללמוד על תהליך השיקום שלו ולשפר אותו", מספרת ניצן שירי, מנהלת המוצר בסיפור חוזר. "השאיפה שלנו היא שמעסיקים ברחבי ישראל והעולם יכירו את החשיבות בהנגשה טכנולוגית לאנשים עם מוגבלויות".

חיים, בן 28 מאשדוד, מקבל שירות ברשת "סיפור חוזר": "ברגע שהתרגלתי אליה המערכת הייתה יעילה ונוחה מאוד, אני אוהב לעבוד איתה". גם אלון, בן 30 מנתניה, סיפר שהמערכת נוחה וקלה למשתמש: "המערכת בנויה כך שכל אחד יוכל לפעול בה, והיא מפשטת לי את העבודה". 
הרציונל שעומד מאחורי קידום ההנגשה הטכנולוגית הוא שכדי לקדם את שילובם התעסוקתי של אנשים עם מוגבלויות, חייבת להיות במהלך ההכשרה התנסות משמעותית ואיכותית עם כלים טכנולוגיים שונים. "אנחנו אלה שהבאנו את הצרכים לידי ביטוי באפיון של המערכת ומדובר במערכת שמעצימה את המשתמש ומהווה כלי מדידה עצמי שעוזר לו להציב יעדים ולהשתפר בתהליך", מוסיפה שירי.