לא קראו בין השורות: כמו בכל שנה, רגע לפני חג המולד חנויות רבות מעבר לים מוציאות את קולקציות הסוודרים באדום-ירוק שלהן, שאמנם מאתגרות את החוש האופנתי של הלקוחות, אך גם מאפשרות להם ללכת עד הסוף עם רוח החג; פתיתי שלג, עצי אשוח, כוכבים וכדורים מנצנצים, וכמובן סנטה קלאוס, מתנוססים בגאווה ובתמימות על הקולבים וכולם מרוויחים.



פעם בכמה זמן, התמימות הזו יוצאת מהארובה ומישהו צריך להתנצל, כמו שקרה בסוף השבוע האחרון ל"וול-מארט" קנדה, שנאלצו להסיר את קולקציית הסוודרים החגיגית מאתר האינטרנט שלהם.



מסתבר שבאחד הסוודרים נראה סנטה קלאוס מסניף קוקאין. מדובר בסוודר לגברים, בו מוצג סנטה יושב מול שלוש שורות מסודרות של אבקה לבנה ולצדו מודפס הכיתוב "Let It Snow".



החברה הקנדית, שרכשה את הסוודרים מספק חיצוני ולא שמה לב להדפס השנוי במחלוקת, מיהרה לפרסם הודעת התנצלות לאחר שהסוודר כיכב, ולא במובן החיובי, ברשתות החברתיות. וזו לשון ההודעה: "סוודרים אלה, שנמכרו על ידי מוכר צד ג' באתר Walmart.ca אינם מייצגים את הערכים של וולמארט ואין להם מקום באתר שלנו. הסרנו מוצרים אלה מהשוק שלנו. אנו מתנצלים על כל פגיעה בלתי מכוונת שעלולה להיגרם מכך".