ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (שישי) כנס סגור במעונו שברחוב בלפור בירושלים, ובו השיק את קמפיין הבחירות שלו בהתמודדות על ראשות הליכוד. פעילים רבים וראשי רשויות שהגיעו למקום קיבלו את נתניהו בקריאות "ביבי מלך ישראל". מדוברו של ראש הממשלה נמסר כי  למעלה מ-300 בכירי הליכוד, שרים, ראשי ערים, סגני ראשי ערים, ראשי סניפים ופעילים מרכזיים התייצבו הבוקר בכנס.
בין המשתתפים רוב מוחץ מרשימת הליכוד: ישראל כץ, מירי רגב, יואב גלנט, אופיר אקוניס, ניר ברקת, גילה גמליאל, זאב אלקין, אלי כהן, צחי הנגבי, יובל שטייניץ, ציפי חוטובילי, דוד אמסלם, אמיר אוחנה, אופיר כץ, דוד ביטן, שלמה קרעי, מיקי זהר, יפעת שאשא ביטון ופטין מולא. בנוסף הביעו תמיכה,משה כחלון, יריב לוין, קרן ברק ועוזי דיין.

מוקדם יותר היום כתב נתניהו בחשבון הפייסבוק שלו: "זכרו - זה בידיים שלנו. החודשים האחרונים הם קריאת השכמה למצביעי הימין לצאת ולהאבק על כל מה שאנחנו מאמינים בו. לליכוד נבחרת מצויינת, וכיאה למפלגה הדמוקרטית הגדולה במדינה אתמודד בימים הקרובים על ראשות הליכוד על מנת לקבל את אמונכם להמשיך להוביל את ישראל גם בשנים הקרובות".

"הדרך לניצחון פשוטה כשם שהיא מורכבת, אם נצא להצביע ננצח. אם מצביעי הימין יממשו את זכותם הדמוקרטית, הם יוכלו להגשים גם את הערכים בהם אנו מאמינים. עשיתי כל שביכולתי כדי להימנע מבחירות נוספות ומיותרות אך כעת חייבים להגיע להכרעה ברורה. קחו נשימה עמוקה, החודשים הקרובים יהיו מאתגרים אבל המטרה אפשרית: נצחון הליכוד, נצחון מחנה הימין. זה בידיים שלנו, זו העת להתלכד".
כזכור,מרכז הליכוד אישר אתמול כי הפריימריז לראשות המפלגה יתקיימו ב-26 בדצמבר. לפני כן, ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה את חבר הכנסת ביטן שלא לקדם את היוזמה שלו לביטול הפריימריז. "הליכוד היא תנועה דמוקרטית וחבריה יחליטו מי ינהיג אותה. ראש הממשלה נתניהו בטוח שיזכה באמונם הסוחף", אמרו במטה. בעקבות הנחיית נתניהו, ביטן הודיע כי הוא מבטל את היוזמה.