יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, תקף הבוקר (שני) בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו את יו"ר כחול לבן, בני גנץ, וכתב כי "דברי 'ההספד' של הח"כים החרדים על נתניהו ביום פיזור הכנסת ולאחר מכן, וחילופי השבחים בין כחול לבן למפלגות החרדיות לא מותירים מקום לספק - יש דיל סגור ביניהן להקמת קואליציה לאחר הבחירות הבאות".


 

לדבריו, "הסימנים לכך נראו באופן ברור בחודשים האחרונים, כאשר ראשי כחול לבן יצאו מגדרם כדי לשמור על משה גפני כיו"ר ועדת הכספים, ותמכו ללא סייג בהעברת כספים קואליציונים למוסדות של ש"ס ויהדות התורה, בניגוד לעמדת ישראל ביתנו".

"לזה", המשיך יו"ר ישראל ביתנו, "נוסיף את דבריהם של ח"כ יעקב אשר מיהדות התורה: 'גנץ הוא שותף פוליטי ראוי' ודרעי ברדיו קול חי: 'כחול לבן היו מוכנים לתת לנו הכל'. אבל העדות המובהקת לכך שגוש החרדים-נתניהו התפרק וקם גוש החרדים-גנץ היא ההצהרה מאתמול של כחול לבן שצוטטה על ידי יובל קרני בידיעות אחרונות: 'לא ננהל קמפיין אנטי חרדי... ננהל מו"מ עם החרדים תוך כדי הקמפיין', ודבריו של ח"כ אלעזר שטרן ברדיו ירושלים: 'המילה חילונית הייתה נכונה לאותו זמן... זה היה נכון בתוך הקמפיין, אבל אני חושב שמה שקובע זה לא סלוגן זמני, מה שקובע זה המצע של המפלגה'. זו אותה מפלגה שהבטיחה לבוחריה לפני הבחירות האחרונות להקים ממשלת אחדות חילונית, שתפעל נגד הכפייה הדתית, והמבין יבין".