ריאליטי המוזיקה המצליח בישראל, "הכוכב הבא לאירוויזיון" השיק את עונתו השביעית לפני כשלושה שבועות והמצליח להנפיק לזכיינית "קשת 12" נתוני צפייה מרשימים. בשבוע שעבר, תאגיד השידור הישראלי שהחל לפעול לפני כשנתיים וחצי, ואחראי על שליחת הזמר הישראלי לתחרות באירופה, החליט להשיב את תהליך בחירת הנציג המקומי לערוץ "כאן 11". המשמעות היא שהחל מהעונה הבאה "הכוכב הבא" לא תבחר יותר את האדם שייצג את ישראל באירוויזיון.



מעניין לראות כי דווקא אחרי ההודעה המצערת עבור "קשת 12" שמשמעותה היא ש"הכוכב הבא" תאבד את היתרון שלה, ותחזור להיות עוד תוכנית מוזיקה לצד "אקס פקטור", "דה וויס" ופורמטים אחרים - הריאליטי המוזיקלי קיבל בוסט לרייטינג ושבר שיא עונתי עם 22.9 אחוזי רייטינג.





מולה "רשימת חיסול" של "רשת 13" גרפה 9.8 אחוזים. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "המוסד סיפור כיסוי" שקיבלה 3.2 אחוזים. ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 22.2 אחוזים ב"קשת 12" ו-7.3 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.7 אחוזים.





בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 11 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 12.1 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את  "לפני החדשות" שקיבלה 5.9 אחוזים ואת "שווה כסף" עם שרון גל שקיבלה 7.3 אחוזים. "כאן 11" ששידר את "גאולה ולונדון" הגיע אל החדשות עם 1.2 אחוזים.