עורכי דינו של ראש לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נוה טוענים כי מזכר מחקירתו של נוה בפרשת "מין תמורת מינוי" מעלה חשד כי המשטרה הקליטה בסתר שיחה בין נוה לעורך דינו, כך דווח הערב ב"חדשות 12".



פרקליטיו של נוה, עורכי הדין בעז בן צור, כרמל בן צור וגיא רווה, שלחו מכתב אל פרקליטות מחוז מרכז ובו טענו כי מעיון בחומרי החקירה נמצא מזכר מה-21 בינואר 2019, ממנו עולה החשד כי המשטרה הפרה את זכויותיו של מרשם והאזינה לשיחותיו עם בן צור, וכי הדבר "מהווה פגיעה אנושה בפרטיות שלו".



בתוכן המזכר מתיק החקירה, שנכתב על ידי אחד החוקרים, צוין כי רפ"ק אודליה שטרנברג ירדה עם נוה לחניית להב 433 בקומה 1-, כדי שנוה יוכל להתקשר לעורך דינו ולדבר עמו בפרטיות וביחידות, כפי שביקש. במזכר צוין כי החוקר הקליט את השיחה לבקשתה של שטרנברג.



המשטרה מסרה בתגובה כי היא "פועלת על פי החוק וכך גם במקרה זה. למען הסר ספק נבהיר, לא היו דברים מעולם. שיחתו הטלפונית של נוה עם עורך דינו לא הוקלטה בשום שלב על ידי החוקרים וכל ניסיון לרמוז אחרת שגוי וחוטא לאמת". עוד נמסר, כי "עוה"ד בן צור פנה עוד קודם לכן לפרקליטות וקיבל תשובה שלא הייתה הקלטה. חוקר מהיחידה התלווה אל נוה שביקש לשוחח עם עורך דינו, ומטרתו הייתה לבצע הקלטה במסגרת תרגיל חקירה במעלית. בשום שלב לא נעשתה הקלטה במסגרת השיחה בין נוה לפרקליטו בן צור".



בהמשך פרסמה המשטרה הצהרה נוספת, במשותף עם הפרקליטות: "מדובר בפרסום שגוי, שכל מטרתו הינה להטיל דופי בחקירה ובהליך המשפטי המתנהל. יודגש, כי בשום שלב לא הוקלט החשוד כשהוא משוחח עם עורך דינו, עובדה שהיתה ידועה היטב לכל הנוגעים בדבר, עוד בטרם הפרסום השגוי.

צר לנו כי יש הבוחרים להתעלם מן העובדות ולגרום להטעיית הציבור".

כזכור, נוה נחקר באזהרה בפרשה שזכתה לכינוי "מין תמורת מינוי", בחשד שפעל למינוי וקידום שופטים בתמורה לשוחד מיני. בעקבות כך התפטר מתפקידו כראש לשכת עורכי הדין. זמן קצר לפני כן, נחקר נוה באזהרה בחשד למרמה ולעבירה על חוק הכניסה לישראל, לאחר שניסה לסייע לבת זוגו, בר כץ, להיכנס לארץ מבלי לעבור בביקורת הדרכונים.