ליאו, בן 3 וחצי הלוקה בשיתוק מוחין, לא מסוגל להתלבש לבד, לאכול לבד, או ללכת לבד. אמיליה, אחותו התאומה של ליאו, היא ילדה בריאה לחלוטין שלומדת בבית ספר רגיל, אך בזמן שהיא מתפתחת, אחיה נשאר אי שם מאחור. לליאו הפעוט ולחבריו ממעון "הולנד" של עמותת צ'יימס ישראל, חלון הזדמנויות קטן לרכוש כישורים בסיסיים, ללמוד ולהתפתח - פחות משנתיים - ותלוי בציוד שיקומי איכותי ובטכנולוגיה מתקדמת שחסרים לעמותה כאשר עלות כל מכשיר מגיעה לעשרות אלפי שקלים. משפחתו של ליאו החליטה ליזום קמפיין גיוס המונים עבורו ועבור כל חבריו מהמעון במטרה לקנות ציוד חדש.
 
שי גבע, אביו של ליאו ויוזם הקמפיין, מספר: "ליאו נולד כתינוק רגיל לחלוטין כמו אחותו התאומה. אחרי ארבעה ימים נוצר לו שטף דם במוח ומאז הוא סובל משיתוק מוחין. לאחר האבחון לא ידענו מה לעשות ומאיפה מתחילים. 
 
"ברגע אחד הפכתי לאבא לילד עם צרכים מיוחדים והאבחנה שינתה את החיים שלנו לגמרי. חיפשנו לליאו מעון יום שיקומי והגענו למעון לפעוטות של עמותת צ'יימס ישראל שבו מצאנו צוות מסור בצורה בלתי רגילה, שידע הרבה יותר מאיתנו בשלב בו היינו מצויים, והם כבר הסבירו לנו איך הם פועלים יום־יום כדי למצות את הפוטנציאל הגלום בילדים הללו ועוזרים להם לרכוש מיומנויות שילוו אותם לאורך החיים שלהם ויהוו את הבסיס הדרוש להם". 
 

גבע מדגיש: "בתוך כל האופטימיות הזאת, אנחנו גם מבינים ולומדים שלילדים הללו יש חלון הזדמנויות ממש מצומצם של עד גיל 6 בלבד. מעבר לגיל הזה, רכישת המיומנויות הולכת ומתרחקת וסיכוי גדול שהילד כבר לא יבצע פעולות מאוד בסיסיות".
 
גבע הוסיף כי "כדי לרכוש את אותן מיומנויות זקוקים לציוד שיקומי מותאם ויקר. לעמותה אין ציוד מתקדם או יכולת לחדש את הציוד בתדירות גבוהה לכל ילד. מערכת ישיבה למשל, יכולה להגיע ל־6,000 שקל, והליכון עולה 15 אלף שקל".
 
לילך נהרי פדל, מנהלת מרכז הולנד של עמותת צ'יימס ישראל, מוסיפה: "לצערנו הציוד השיקומי כבר לא מתפקד אחרי שהוא בשימוש יום־יום במשך שנים, וצריך להבין שלציוד תקין, זמין וחדיש ישנה חשיבות מכרעת עבור פעוטות עם צרכים מיוחדים".