השעון החכם מדגם Amazfit GTS שהשיקה בישראל קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של שיאומי בישראל, מותאם במיוחד לאנשים שרוצים לשמור על כושר בצורה אופנתית. 
 
לשעון מסך מגע בגודל 1.65 אינץ' משולב ציפוי זכוכית וציפוי למניעת טביעות אצבע, וכמובן תומך בתצוגה תמידית (AOD), וכפי שהורגלנו בשוק מגיע עם מגוון רחב של תצוגות מתחלפות כך שתמיד תוכלו לשדרג את המראה שלו. 
 
השעון החכם תומך בקישוריות אלחוטיתBluetooth 5.0 BLE, זמן הטעינה שלו נמשך כשעתיים בלבד והוא שוקל 24.8 גרם ללא הרצועה – כך שהוא כמעט לא מורגש על היד. מה שהופך את המוצר החדש מבית שיואמי לאטרקטיבי במיוחד, מעבר למחיר שעומד על 675 שקל, הוא יכולות הניטור ואגירת הנתונים הרבה שלו, כפי שראוי למוצר שאמור יום אחד להחליף את מאמן הכושר האישי. 
 

המכשיר מגיע עם מרכז אימון, כלומר תוכניות אימונים חכמות מובנות המסייעות למשתמש לשפר את יכולות הכושר הגופני ולעקוב אחר התקדמותן באמצעות ניטור 12 מצבי ספורט מובנים כגון: רכיבה על אופניים, ריצה, הליכה, שחייה בבריכה, טיפוס ועוד. השעון מגיע עם חיישנים משופרים לבדיקת דופק, תאוצה ותאורה, כך שהוא יודע להתאים את עצמו אוטומטית למצבים ותנאי שטח שונים.
 
בנוסף, למשתמשים יש גישה למרכז מידע שמנתח את הנתונים היומיומיים של המשתמשים, כגון צריכת אנרגיה, דופק לב וכמובן ניטור שינה שמודד את איכות השינה בחלוקה למדדים מקובלים ואף מתריע אם הוא שם לב שאתם לא נחתם מספיק. ניתן בקלות להתחבר לאפליקציה Amazfit בטלפון החכם כדי לצפות לעקוב אחר הנתונים שלכם ואף לקבל עצות והדרכות להמשך.
 
בנוסף, המכשיר לא נופל מאף שעון חכם אחר ומספק את כל האופציות כמו תמיכה בהתראות של שיחות או הודעות נכנסות, השתקת צלצול, ביטול נעילת טלפון ועוד. יש לציין כי אף שהוא עמיד למים הוא אינו מיועד לספורט מים וצלילה. כמובן שניתן גם לשמוע מוזיקה ולשלוט על עוצמת הקול בעת פעילות ספורטיבית או בכל עת עם גישה לנגן המוזיקה הקיים בטלפון הנייד.