שרת התרבות, מירי רגב, המשיכה לתקוף הבוקר (שלישי) בגלי צה"ל את חבר הכנסת גדעון סער, שיתמודד בפריימריז לראשות הליכוד מול ראש הממשלה, בנימין נתניהו. לדברי רגב, "כשאני שומעת איך גדעון סער מדבר, הוא מזכיר לי איך מדברים בשמאל. סער מנסה לפלג את הליכוד".
"אנחנו לא נוטשים את הליכוד. אנחנו מכירים את הסקרים, גדעון סער מביא לריסוק הליכוד, ואין ספק שנתניהו מביא הרבה יותר מנדטים לליכוד. בסקרים שלנו אנחנו יודעים גם שאנחנו יכולים להגיע ל-61 בלי ליברמן. מה שקורה זה שאלו שעוזבים את הליכוד, כי הם לא רוצים את סער, עוברים לבית היהודי או למפלגות ימין אחרות. הרבה מאוד קולות הלכו לאיבוד בגלל עוצמה יהודית והרבה אנשי ימין לא יצאו להצביע. יש לנו 5 מנדטים של אנשים שפשוט צריכים לצאת להצביע".
"כשאני שומעת איך גדעון סער מדבר, הוא מזכיר לי איך מדברים בשמאל. סער אומר 'נעשה ככה וככה'. הוא היה בליכוד, היה שר. איפה הוא היה עם כל ההצעות האלה? ראש הממשלה שמר על מערכת המשפט מפני הרבה מאוד רצונות, כולל שלי, לפסקת ההתגברות ולשינויים מרחיקי לכת בתוך משרד המשפטים. אי אפשר לומר על נתניהו שהוא רצה לפגוע בה. נתניהו עשה את הכל כדי לשמור על עצמאות מערכת המשפט, ואנחנו כולנו רואים מה קורה במערכת המשפט, בפרקליטות ובמשטרה. רוב הציבור הישראלי מוטרד ממה שראינו בחודשים האחרונים".
 

סער. "מנסה לפלג את הליכוד". צילום: גילי יערי, פלאש 90
סער. "מנסה לפלג את הליכוד". צילום: גילי יערי, פלאש 90

מה את אומרת על השתיקה של ארדן ואדלשטיין?
"כל חבר כנסת צריך לומר את עמדתו בצורה ברורה, אבל זו ההחלטה שלהם וחשוב לראות מה יש. מה שיש זה רוב מוחץ של ראשי הערים והסניפים שתומכים בנתניהו. כל יום אנחנו מקיימים בין שלושה לארבעה כנסים. בליכוד לא אוהבים שחותרים נגד המנהיג, ולא אוהבים שבסופו של יום גורמים לפיצולים בתוך הבית. אני מאמינה שב-26 בדצמבר ניתן מכה מוחצת ונראה לציבור כולו שהליכוד מאוחד". 
בהתייחס לאפשרות של חנינה לנתניהו בתמורה לפרישתו, אמרה רגב: "זה עוד ספין. איך הגעתם לחנינה? עוד לא היה משפט. למה לרוץ קדימה? מגיעה לו זכות החפות, יש שופטים בירושלים, צריך לחכות ולראות מה בית המשפט יחליט". 
מה הוא הולך לעשות בנושא החסינות?
"הוא לא מתעסק עם זה, הוא לא מדבר על זה. הוא היום מתעסק בפריימריז, כשהוא יקבל את ההחלטה הוא יודיע אותה. במקום שיפתחו את החדשות בהכרעה בין ימין לשמאל, פותחים את החדשות בניסיון לפלג את הליכוד, וזה מהלך שמוביל גדעון סער לצערי".