הנהלת מפלגת העבודה אישרה היום (שלישי) פה אחד את המשך כהונתו של חבר הכנסת עמיר פרץ כיו"ר המפלגה שיוביל אותה בבחירות במרץ 2020. כמו כן, אישרה ההנהלה את המשך השותפות עם מפלגת גשר בראשות חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס. הנהלת המפלגה אף החליטה כי לא יתקיימו בחירות מקדימות לרשימת המפלגה לכנסת ה-23.



עוה”ד ערן חרמוני, מזכ”ל מפלגת העבודה: ״אנחנו שמחים שבעוד שמאבקים פוליטיים פנים מפלגתיים מאפיינים מפלגות אחרות, החיבור בין העבודה לגשר והנבחרת הקיימת הם נכס ציבורי ופוליטי לבחירות הקרובות". 



אתמול הכריזו מפלגות העבודה וגשר כי ירוצו יחדיו במערכת הבחירות הקרובה. פרץ אמר כי "אנחנו המפלגה היחידה שסופרת בני אדם. החיבור בינינו הגדיל את הגוש, וגם הפעם נפעל באחריות כשזה השיקול היחיד שעל הפרק. אנחנו מתחייבים למערכת בחירות נקייה ללא פסילות וחרמות של קהלים ואוכלוסיות. חיבור למפלגה נוספת לא על הפרק כרגע".



אורלי לוי אבקסיס הוסיפה: “נמשיך להיות הכוח החברתי המוביל בישראל. גם הפעם נעמיד את הנושאים החברתיים במרכז סדר היום. נדבר על מערכת הבריאות הקורסת, על חינוך איכותי חינם מגיל אפס, נבטיח שזוג צעיר יקנה בישראל דירה בליסינג ונעלה את שכר המינימום".