פסטיבל פאנג'ויה הוא פסטיבל סטודנטים המתקיים כל שנה, בחודשי האביב ובעיר אילת. הפסטיבל מתקיים במגוון בתי מלון המפורסמים מראש. בכל יום בפסטיבל (21-24.5) מתקיימות במקביל, מספר מסיבות בריכה בבתי מלון שונים, ובערבים מתקיימות מסיבות ענק בסמוך לחוף הים של הפאנג'ויה (בלגונה של אילת). בפסטיבל משתתפים כעשרות אלפי סטודנטים מדי שנה והוא מהווה מעין הפוגה משגרת הלימודים ולקח השראתו מחגיגות חופשת האביב האמריקאית (Spring Break).



גם השנה, כמו בכל שנה מתקיים הפסטיבל באותה המסורת, אלא שהשנה, בפעם הראשונה חברת פאנג'ויה פתחה אירוע ייחודי לסטודנטים של "המרכז הבינתחומי" אשר נקרא Funjoya IDC. האירוע יתקיים במלון הרודס היוקרתי ומארח מספר אומנים ידועים. סגנונות המוזיקה שלצליליה ירקדו הסטודנטים יהיו בעיקר מיינסטרים, טכנו, נגיעות של טראנס ועוד הפתעות. בין הדי ג'יים שינצחו על המוזיקה במסיבות אמונים: הצמד לייבו וזרחי, אלי מתנה, עדידור, ויני ויצ׳י, ריזינג דאסט, ג'רמי, תומר מייזנר ועומר ארליכמן.



לסטודנטים בכלל מצפה לו"ז עמוס, כיפי ומקפיץ ולסטודנטים של "הבינתחומי" בפרט, מחכה סופ"ש אקסקלוסיבי מגניב וייחודי, אשר במהלכו ייהנו משלוש מסיבות בריכה ועוד מסיבת אפטר פרטי, שתהיה סגורה אך ורק לסטודנטים אשר לומדים ב"בינתחומי" וזו תתקיים במוצ"ש. בנוסף ייהנו משתי מסיבות ערב בחוף הפאנג'ויה עם עוד כ-15,000 סטודנטים.



נכון להיום (17.12.2019), האירוע עומד על תפוסה של 85 אחוזים, כך שכל מי שלומד בבינתחומי וטרם ביצע הרשמה כדאי שיעשה זאת במהרה.