פוענח הרצח המשולש במג'דל כרום. האירוע התרחש בתחילת חודש אוקטובר כאשר האחים חליל ואחד מנעא נורים למוות. מעורב שלישי שנפגע מדקירות סכין נפטר לאחר יומיים. 



החשוד המרכזי במעשה הסגיר את עצמו למשטרה רק לאחר חודש וחצי. הבוקר יוגש לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום חמור כנגד טאראק חליילה בן 32 ממג'דל כרום, עבריין מוכר למשטרה מתחום עבירות הנשק ואלימות לו ייחסה המשטרה במהלך החקירה את רצח האחים מנעא. הקורבן השלישי באירוע, מוחמד סבע, הינו חבר קרוב ביותר של החשוד המרכזי ואף שותף שלו במספר עסקים.



מחומר החקירה שניהלה היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז צפון במשטרה בפיקודו של רפ"ק אריק לוגסי ואשר הצליח לבסס תשתית ראייתית אשר מובילה הבוקר להגשת כתב אישום עולה כי מדובר בשתי קבוצות, האחת של האחים מנעא ומנגד הקבוצה של חליילה והמנוח השלישי שהגיעו לפגישה מתואמת סמוך לביתו של החשוד המרכזי שהתפתחה לרצח המשולש.



עוד עולה כי קדמו לרצח שיחות מלוות בקללות, גידופים ואיומים קשים ובאחת מהן נקבעה הפגישה הטעונה שהסתיימה בנסיבות הקשות עם שלושה קורבנות.


מי שבעצם היה מעורב בסכסוך הוא סבע ששכר נכס מהאחים מנעא ובשלב מסוים ההסכם העסקי עלה על שרטון והתפתח ליריבות עסקית, שאליה נגרר גם החשוד המרכזי חליילה.



קודם להסגרתו, ירד חליילה למחתרת והיה קושי לאתר אותו בשל העובדה שירד במשקל כ-10 ק"ג. במשטרה סוברים כי הלחץ שהפעילה המשטרה על משפחתו וחיפושים תכופים בבתי החשוד המרכזי הם שהובילו אותו לצאת ממקום מחבואו ולהגיע לתחנת המשטרה בצפת שם הסגיר את עצמו ואפשר לפתוח בחקירה המרכזית.