הקטל בדרכים לא עוצר: גבר כבן 60 נהרג הבוקר (חמישי) מפגיעת רכב בכביש 79, סמוך לכפר ביר אל מכסור. צוות מד"א קבע את מותו במקום. נהגת הרכב, כבת 30, נפצעה באורח קל ופונתה לבית החולים. שוטרי משטרת ישראל הוזעקו לזירת התאונה, חסמו את הכביש ומכווינים את התנועה במקום. בוחני תאונות דרכים חוקרים את נסיבות קרות התאונה. 

פרמדיק מד"א רכוב על אופנוע אסף חן סיפר: "סמוך לחלקו האחורי של רכב שעמד בשולי הכביש שכב הפצוע, גבר כבן 60 כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות על מנת להעניק לו טיפול רפואי אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. נהגת הרכב בשנות ה 30 שנפגעה באורח קל נבדקה במקום ופונתה להמשך טיפול בבית חולים". 



לפני שלושה ימים נהרגו שני תושבי קדימה-צורן, תומר וינשטיין ויניב לוגסי, שרכבו על אופניהם בשרון ונפגעו מרכב. הנהג, יונתן פדידה, נעצר והוא חשוד עבירות של המתה בחוסר זהירות, נסיעה במהירות שלא בהתאם לתנאי הדרך ונהיגה תחת שימוש בסמים. במהלך הדיון בהארכת מעצרו, טענה המשטרה כי ברכבו של החשוד בוצעו שיפורים ושינויים שלא אושרו על ידי משרד התחבורה וכן מותקנת בו מערכת לא חוקית שמאיצה את הרכב. כמו כן, נציגי המשטרה טענו כי יש בידיהם אינדיקציה שלפיה פדידה נסע בעת האירוע הקשה תחת השפעת סמים לכאורה ובמהירות מופרזת שלא תואמת את תנאי הכביש.

עו"ד עדי כרמלי, שמייצג ביחד עם עו"ד רותם גונן את הנהג, אמר בצאתו מהדיון כי "כפי שעלה בחקירה, האינדיקציה לגבי שימוש בסמים יכולה להיות בכיוון אחר, שלפיו הוא בבחינת מעשן פסיבי, וביקשנו מהמשטרה לבדוק כיוון אחר. המעצר הוא אך ורק לביצוע פעולות חקירה". עוד טרם תחילת הדיון אמרו הוריו של פדידה, שנכחו בבית המשפט, כי "אנחנו אבלים מאוד ומרגישים כאילו שגם הבן שלנו הלך איתם. האנשים האלה הם מלח הארץ ומאוד כואב לנו על המשפחות. אני לא מוריד מהאחריות של הבן שלי אבל הכביש הזה מאוד מסוכן".