תאונת דרכים קשה בדרום: בתאונה בין שני כלי רכב בכביש 40 סמוך לצומת שיזפון נהרגו שני בני אדם, אשר נלכדו ברכב הבוער. שלושה פצועים נמצאים במצב בינוני-קשה. מסוק מד"א הוזנק לאירוע.



מד"א פרסמה את קבלת הקריאה בקו החירום 101, שם מתארת עדת ראייה את המתרחש ומזעיקה עזרה: "יש אנשים בתוך המכוניות. זו תאונה, יש אנשים בתוך הרכבים, מנסים לנפץ את הדלתות. לא רואים כמה אנשים יש, העשן מכסה".





פראמדיק מד"א, ניר יפת, סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד. כהגענו למקום ראינו רכב בוער שבתוכו לכודים 2 נוסעים, ומהרכב השני חולצו 3 נוסעים, 2 גברים ואישה בשנות ה-30. הם סבלו מפגיעה רב מערכתית והיו בהכרה. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים, 2 מהם, גבר ואישה העברנו למסוק מד"א שנחת בסמוך כשבמצבם קשה וגבר נוסף פינינו לבי"ח יוספטל בהכרה מלאה במצב בינוני. לאחר שכוחות הכיבוי סיימו לכבות את הרכב הבוער וניתן היה להתקרב הבחנו ב 2 נוסעים שהיו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום".



מוקדם יותר היום נהרג גבר כבן 60 נהרג מפגיעת רכב בכביש 79, סמוך לכפר ביר אל מכסור. צוות מד"א קבע את מותו במקום. נהגת הרכב, כבת 30, נפצעה באורח קל ופונתה לבית החולים. שוטרי משטרת ישראל הוזעקו לזירת התאונה, חסמו את הכביש ומכווינים את התנועה במקום. בוחני תאונות דרכים חוקרים את נסיבות התאונה.



לפני שלושה ימים נהרגו שני תושבי קדימה-צורן, תומר וינשטיין ויניב לוגסי, שרכבו על אופניהם בשרון ונפגעו מרכב. הנהג, יונתן פדידה, נעצר והוא חשוד עבירות של המתה בחוסר זהירות, נסיעה במהירות שלא בהתאם לתנאי הדרך ונהיגה תחת שימוש בסמים. במהלך הדיון בהארכת מעצרו, טענה המשטרה כי ברכבו של החשוד בוצעו שיפורים ושינויים שלא אושרו על ידי משרד התחבורה וכן מותקנת בו מערכת לא חוקית שמאיצה את הרכב. כמו כן, נציגי המשטרה טענו כי יש בידיהם אינדיקציה שלפיה פדידה נסע בעת האירוע הקשה תחת השפעת סמים לכאורה ובמהירות מופרזת שלא תואמת את תנאי הכביש.