לקראת סיום העונה של "גולסטאריות 2", יצאו הכדורגלניות הטריות, מפיקת האירועים אירית רחמים, ראש לשכת ראש הממשלה לשעבר שולה זקן, חברת הכנסת לשעבר ענבל גבריאלי, לי ברקוביץ', בתו של אייל ברקוביץ', כוכבת הנוער שירן סנדל ואחותה הכדורגלנית קארין סנדל, זוכת "מיס טרנס ישראל" תאלין אבו חנא, אוהדת בית"ר ירושלים אביגיל שרעבי, הדוגמנית לי לוי, כדורגלנית העבר מיטל דיין, והדוגמנית והשחקנית דניאל גרינברג - לקרב על הגביע מול נבחרת העונה הראשונה כדי לקבוע סופית למי שייך גביע הריאליטי.

"בעונה הקודמת אני הייתי הקפטנית והחזקתי את הגביע בידיים שלי", מצהירה הפעילה למען זכויות הקהילה הטרנג'נדרית, וכוכבת העונה הראשונה, בל אגם. "אני לא מוכנה להוציא מהסלון שלי את הגביע. גולסטאריות 1 תמיד מנצחות, גולסטאריות 2 עייפות כבר, שולה זקן גמורה כבר, אין לה כוח לזוז".

"שנים שכלואות באותו מקום כל כך הרבה זמן זה מתכון למתחים ומריבות,  אבל לא במקרה הזה", אומרת ראש לשכר ראש הממשלה לשעבר, שולה זקן.

ענבל גבריאלי, איפה יש יותר יריבות, על המגרש או בפוליטיקה?
"בפוליטיקה, בטוח. זו גם לא חוכמה, כי אנחנו לא באמת בכדורגל מקצועי, הכרתי גם כדורגל מקצועי וגם שם יש פוליטיקה מלוכלכת ויריבות. בחוויה שלי יש המון טינופת בפוליטיקה, בכדורגל הרבה פחות".

"אני עוד ממשיכה להיות אוהדת ביתר, ביציע", מצהירה אביגיל שרעבי. "שלא יגידו שעלה לי השתן לראש, מה שאני צריכה זה רק ניתוח להוצאת גרעינים, מרוב שפיצחתי גרעינים".

בית"ר או גלסטראיות, את מי את אוהדת?
"גולסטאריות!".

גולסטאריות. צלם : רפי דלויה
גולסטאריות. צלם : רפי דלויה


סכמו לי את העונה בשבע מילים
אביגיל שרעבי: "חוויה מדהימה, יש לי בגוף תחושות כאילו אני משחקת היום נגד הפועל תל אביב בליגה. אין דברים כאלה. יאללה גולסטאריות".

ענבל גבריאלי: "חוויתי חוויה מטורפת ובלתי נשכחת. איזה כיף".


ענבל, את הראשונה שהצליחה
"כן, מעניין למה".